ماجرای قتل هولناک زن جوان در طبقه دوم

0 65

جسد زن ۲۹ ساله ای که با ضربات متعدد چاقو در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی به قتل رسیده بود، در حالی کشف شد که حدود شش روز از مرگ وی می گذشت.

عصرکاسپین/چند روز بود که جوانی مدام به شماره تلفن خواهرش زنگ می زد اما همه تلاش هایش بی پاسخ می ماند.او که نگران وضعیت خواهرش شده بود ماجرا را به برادر بزرگ ترش اطلاع داد و از او خواست با هم سری به خواهرشان بزنند که در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی زندگی می کرد!

اما برادر بزرگ تر فرصت مناسبی پیدا نمی کرد زیرا تردد خودروها نیز از ساعت ۲۱ در مشهد ممنوع بود تا این که بالاخره حدود ساعت ۲۰ شب دوشنبه گذشته این فرصت به دست آمد و دو برادر سوار بر خودرو به محل سکونت خواهرشان واقع در منطقه الهیه رفتند اما در واحد آپارتمانی محل سکونت «الف» بسته بود.دو برادر تقریبا تصمیم به بازگشت گرفته بودند که یکی از آن ها زنگ منزل همسایه را به صدا درآورد و از حال خواهرش پرسید. زن همسایه گفت: «او را چند روز است ندیده ام! و نمی دانم چه می کند!»

در حالی که برادران قصد ترک محل را داشتند ناگهان زن همسایه به آن ها گفت: حفاظ نرده ای منزل خواهرتان باز است، او هر وقت بیرون می رفت این حفاظ آکاردئونی را قفل می زد! همین موضوع دو برادر را از رفتن باز داشت و بر نگرانی آن ها افزود. چند دقیقه بعد دو برادر با تخریب قفل، وارد منزل شدند اما در حالی بوی تعفن عجیبی به مشام می رسید که کسی در خانه نبود.

دو برادر به جست و جوی اتاق ها پرداختند که ناگهان یکی از آن ها در حمام را گشود و صحنه دلخراشی را دید. جسد «الف» غرق در خون و کبود، کف حمام افتاده بود. با فریادهای دو برادر، همسایگان نیز از طبقه دوم آمدند و بدین ترتیب پلیس در جریان قرار گرفت.

ماموران انتظامی با حفظ صحنه جنایت، ماجرای کشف جسدی خون آلود را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند. به گزارش خراسان، دقایقی بعد قاضی ویژه قتل عمد مشهد عازم منطقه الهیه شد و بدین ترتیب تحقیقات میدانی در حالی ادامه یافت که جسد زن ۲۹ ساله دچار فساد نعشی شدیدی شده بود. بنا به نظر شفاهی پزشک قانونی حدود شش روز از مرگ زن جوان می گذشت و او با وارد آمدن ضربات متعدد چاقو به ناحیه شکم و قفسه سینه به قتل رسیده بود.

بررسی های میدانی قاضی «دکتر حسن زرقانی» در صحنه جرم نشان می داد که جنایت در اتاق خواب منزل مسکونی رخ داده است و سپس عامل یا عاملان جنایت پیکر غرق در خون «الف» را به داخل حمام کشیده و رها کرده اند چرا که آثار خون روی دیوارها و کف اتاق خواب نمایان بود.

تحقیقات ریزبینانه مقام قضایی که تا پاسی از بامداد روز گذشته طول کشید بیانگر آن بود که ازدواج فامیلی «الف» به فرجام نرسیده و او چند سال قبل به خاطر اختلافات خانوادگی از همسرش طلاق گرفته است. دختر خردسال این زن جوان (مقتول) با پدرش زندگی می کرد و گاهی نیز به منزل مادرش می آمد.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق مرگ، پیگیری این پرونده جنایی با صدور دستورات محرمانه ای از سوی قاضی زرقانی به گروهی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و بدین ترتیب تحقیقات برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت هولناک ادامه یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − 3 =