نایب رئیس شورای شهر رشت: کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به سپیدرود تصویب شد

0 87

نایب رئیس شورای شهر رشت از تصویب کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری رشت به باشگاه سپیدرود رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ فرهام زاهد اظهار داشت: در جلسه صبح امروز شورای شهر رشت کمک ۵۰۰ میلیون تومانی شورای شهر و شهرداری رشت به باشگاه فرهنگی ورزشی رشت مورد تصویب قرار گرفت و پس از امضاء و تایید فرماندار رشت قابلیت پرداخت به این تیم ریشه‌دار را خواهد داشت.

نایب رئیس شورای شهر رشت با قدردانی از مساعدت و همکاری سایر اعضای شورا در تصویب این طرح خاطرنشان کرد: سپیدرود یک برند عجین شده با نام رشت است و نفوذ گسترده‌ای در تمامی بخش‌های جامعه دارد و همین امر موجب شد تا همکارانم با اتفاق آرا برای کمک به این تیم همدل باشند.

وی مشکل اصلی سپیدرود را فاجعه مالکیتی در چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: باید مشکل مالکیت سپیدرود هرچه زودتر حل شود تا این تیم با واگذاری به فرد یا گروه واجد شرایطی بتواند به آرامش برسد و اگر سپیدرود ثبات مالکیت داشت هرگز دو سقوط پی در پی برای این تیم رخ نمی‌داد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با ابراز تاسف از اتفاقی که برای داماش دیگر تیم شهر رشت پیش آمده است ابراز داشت: ما در شورای شهر رشت در تمامی این سال‌ها سعی کردیم در حد توان به دو تیم شهرمان کمک کنیم.

زاهد خاطرنشان کرد: البته می‌دانیم این حمایت‌ها در این شرایط اقتصادی تمام مشکلات این تیم‌ها را بر طرف نمی‌کند و از این رو از سایر نهادهای سیاسی و اجتماعی و فرهنگی استان می‌خواهیم برای کمک به این دو تیم در کنار شورا و شهرداری بایستند.

وی با تاکید بر اینکه اکثر تیم‌های فوتبال در سطح کشور از کمک‌های دولتی سود می‌برند گفت: سپیدرود باید به منابع مالی پایدار دست پیدا کند و از استاندار و نمایندگان رشت در مجلس درخواست می‌کنمکه برای دستیابی این تیم پرهوادار به این امر تلاش کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =