شهردار: آماده واگذاری ۵ پروژه شهرداری لاهیجان هستیم

0 55

شهردار لاهیجان گفت: برای اجرای پنج پروژه به روش سرمایه گذاری مشارکتی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط آمادگی داریم.

عصر کاسپین/ یوسف قیامتیون روز سه شنبه اظهار داشت: پنج پروژه تالاب سوستان، پارک حاجی آباد، خیابان ۳۵ متری عاقلیه، جامپینگ حاشیه استخر و خیابان غذا از طریق فراخوان عمومی به یکی از روشهای مشارکت (مشارکت مدنی BOT ، BOLT ) به واجدان شرایط حقیقی و خصوصی واگذار می شود.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران برای دریافت اسناد و اطلاعات اولیه پروژه ها می توانند درخواست های کتبی خود را مبنی بر تمایل به شرکت در فراخوان به دفتر سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان تحویل دهند.

شهردار لاهیجان گفت: از کلیه اشخاص حقیقی، حقوقی و تعاونی های علاقمند به مشارکت در زمینه طراحی و اجرا و دارای تجربه کافی دعوت می کنیم در هر یک از زمینه های مشارکتی اعلامی بر اساس ضوابط و مشخصات هر پروژه برای دریافت اسناد رقابتی و کیفی از روز یکشنبه مورخ ۱۲ بهمن ۹۹ لغایت روز سه شنبه مورخ ۲۱ بهمن ۹۹ به دفتر مدیریت سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان در خیابان آیت اله کاشانی باهیجان مراجعه کنند.

به گفته وی افراد متقاضی در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی می توانند با شماره تلفن ( ۴۲۲۴۸۴۰۷-۰۱۳) مدیریت سرمایه گذاری شهرداری لاهیجان تماس بگیرند.

قیامتیون افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان به منظور تامین درآمد پایدار برای شهرداری‌، حرکت به سوی سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در شهر زیبای لاهیجان، شهر فرصت های سرمایه گذاری را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

شهر ۱۰۲ هزار نفری لاهیجان به عنوان یکی از قطب های مهم و محوری . منحصربه فرد گردشگری استان گیلان در ۴۰ کیلومتری شمالی رشت قرار دارد.

برای مسافرت از تهران به لاهیجان می توان از ۳ مسیر ( تهران، قزوین ، رشت ، لاهیجان با مسافت ۳۴۸کیلومتر و زمان تقریبی ۴ ساعت و ۲۷ دقیقه ) ، ( تهران، شهر قدس، قزوین، رشت، لاهیجان با مسافت ۳۷۸ کیلومتری زمان تقریبی ۵ ساعت و ۲۰ دقیقه ) و ( تهران ، ساوره ، رشت ، ساوه با مساحت ۴۴۹ کیومتر و زمان تقریبی ۵ ساعت و ۳۹ دقیقه ) با ماشین نقلیه شخصی و یا ناوگان عمومی حرکت کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =