مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خبر داد : ساختمان کسب و کار گیلان به منظور ارائه خدمات ویژه و تخصصی به واحدهای صنعتی در حال ساخت می باشد

0 99

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از ساختمان کسب و کار گیلان

عصر کاسپین/ آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با حضور در ساختمان کسب و کار گیلان از روند ساخت و ساز این مجموعه بازدید به عمل آورد .

فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در جریان این بازدید بیان داشت : صنایع کوچک و متوسط بیش از گذشته بعنوان محرک اصلی برای توسعه محسوب شده و منبع اصلی اشتغال می باشد.

وی افزود : نوآوریدر همه زمینه ها تنها راه حل پیش روی هر کس برای پیدا کردن بازار فروش بزرگتر و وسعت بخشیدن به دیدگاهش برای عمل و افزایش رقابت می باشد .

فرزام صفت متذکر شد : چنینمراکزی با ایجاد ساختارهایی از پیش تعیین شده که با گذشت زمان بدست آمده اند ، وظیفه به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، ارزیابی سیستم ها و انتقال تجربیات به واحدهای نوپا را بر عهده دارند.

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از حضور و تلاشهای جناب آقای فرزام صفت معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان ، به اهمیت ساختمان آیتی پرداخت و بیان داشت : این ساختمان به منظور ارائه خدمات ویزه و تخصصی به واحدهای صنعتی در حال ساخت می باشد .

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان درخصوص اینکه چه اقداماتی در این ساختمان صورت می گیرد بیان داشت: کمک به ارتقاء دانش فنی واحدهای فناوری به منظور رقابت در عرصه جهانی ، ایجاد فضای مناسب فعالیت علمی و مهندسی برای جذب دانشمندان و متخصصان داخل و خارج از کشور ، ایجاد بستر مناسب برای فعالیت واحدهای تحقیق و توسعه در شهرک و کمک به ایجاد بنگاه های اقتصادی جدید از جمله اقداماتی است که در این ساختمان صورت می پذیرد .

سعیدی کیا در خصوص ویژگی های ساختمان کسب و کار بیان داشت : قابلیت دسترسی ساده به آن بصورت فیزیکی و مجازی ، دارای ساختار ستادی کوچک ولی توانمند و مدیریت با تجربه در راهبری امور فناوری ،دارای توان تدارک امکانات و خدمات با ارزش افزوده بالا
وگرایش به خودگردانی در نگهداری مجموعه و پشتیبانی دولت در راهبری نرم افزاری از جمله ویژگی های آن می باشد .

لازم به ذکر است ، این ساختمان در فضایی بالغ بر ۳۸۰۰متر مربع و با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − پنج =