پسرپولدار دوستش را با سیم برق دار زد

0 86

پسر پولدار که متهم است دوست معتادش را با وصل کردن به جریان برق کشته در حالی محاکمه می شود که مدعی است سیم برق ناخواسته روی قربانی افتاده است.

عصر کاسپین/ رسیدگی به این پرونده از شامگاه یازدهم فروردین ماه امسال به دنبال پیدا شدن جسد پسر معتادی به نام احمد در شرق تهران آغاز شد.در حالی که شواهد نشان می داد این پسر به خاطر سومصرف موادمخدر اوردوز کرده است جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران به بررسی پرداختند.

وقتی پزشکی قانونی علت مرگ را برق گرفتگی اعلام کرد پرونده رنگ و بوی جنایی به خود کرد و پلیس برای افشای راز جنایت به تکاپو افتاد.

مادر احمد شکایتی را مطرح کرد و گفت: پسرم چند سال بود به مواد مخدر اعتیاد داشت. او با دوستانش در رفت و آمد بود و آخرین بار به دیدن دوست پولدارش به نام ساسان رفته بود.

با اظهارات این زن ساسان ردیابی و بازداشت شد و ادعا کرد از نحوه کشته شدن احمد اطلاعی ندارد.اما بازجویی از مادر ساسان تحقیقات را وارد مرحله تازه ای کرد.

پسرپولدار دوستش را با سیم برق حلق آویز کرد
مادر ساسان گفت:پسرم و احمد سالهاست با یکدیگر دوست هستند .آنها همیشه با هم مواد مخدر مصرف می کردند. آخرین بار پسرم دوستش را به خانه مان آورد .نمی دانم چه موضوعی میان آن ها پیش آمد که پسرم سیم برق را مانند طناب دور گردن دوستش انداخت و او از سقف آویزان کرد و احمد جان سپرد.من ترسیده بودم اما پسرم تهدیدم کرد سکوت کنم و در این باره با هیچ کسی حرفی نزنم .او گفته بود اگر با کسی حرفی بزنم مرا هم مانند دوستش می کشد. به همین خاطر سکوت کردم .

با اظهارات این زن ساسان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت اما اتهام قتل را نپذیرفت. وی گفت: من و احمد همیشه با هم مواد مصرف می کردیم .آن روز به خانه‌مان آمد و به خاطر زیاده روی در مصرف مواد مخدر اوردوز کرد حال احمد بد بود و روی زمین افتاده بود که ناخواسته سیم برق روی او افتاد و دچار برق گرفتگی شد. من که ترسیده بودم جسد او را سوار ماشین کردم و به نزدیکی خانه‌اش بردم و شبانه در خیابان رها کردم. من حرف‌های مادرم را قبول ندارم و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را علیه من مطرح کرده است.

در حالیکه پرونده شخصیتی ساسان نشان می داد او سابقه خشونت دارد برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی به اتهام قتل دوستش محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش − 6 =