۲۴ پروژه با اشتغال ۱۱۲ نفر در منطقه آزاد انزلی به‌بهره‌داری رسید

0 24

۲۴ پروژه صنعتی و عمران روستایی با اشتغال ۱۱۲ نفر در منطقه آزاد انزلی واقع در استان گیلان به‌بهره‌داری رسید.

عصر کاسپین/ ارسلان زارع صبح امروز در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این طرح‌ها شاهد افزایش ظرفیت تولید و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در این منطقه باشیم.

استاندار گیلان با ابراز خرسندی از اینکه واحد‌های افتتاح شده عمدتا با دانش بومی جوانان استان و فعالیت آنان راه‌اندازی شده خاطرنشان کرد: یکی‌از این واحد‌ها در مرکز رشد بندرانزلی آغاز به‌کار کرد و به مرحله تجاری‌سازی و تولید انبوه رسید.

زارع به رویکرد دولت در حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اشاره و تصریح کرد: تقویت احداث واحد‌های تولیدی و اقتصادی در منطقه آزاد انزلی نیز همواره باید از سوی دولت مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: منطقه آزاد انزلی به‌سبب موقعیت جغرافیایی، دسترسی به بازار کشور‌های همسایه شمالی و قرار داشتن در مسیر کریدور ریلی شمال- جنوب می‌تواند نقش تامین‌کننده در برخی مواد اولیه برای تولید و نیز صادرات کالاهای تولیدی استان و کشور را ایفا کند.

در دهمین روز از دهه مبارک فجر ۲۴ پروژه صنعتی و عمران روستایی با اشتغال ۱۱۲ نفر صبح امروز به‌صورت همزمان توسط استاندار گیلان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + شش =