افزایش مصرف «برق و گاز» اجرای برنامه خاموشی را در گیلان به‌دنبال دارد

0 28

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: با افزایش مصرف برق و گاز در گیلان برنامه خاموشی برق در استان به اجرا در می‌آید.

عصر کاسپین/ کریم رحمتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری کشور تدوین برنامه خاموشی برق را به دنبال داشت.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: علاوه بر موارد مذکور افزایش سوخت نیروگاه‌های حراراتی که برای تولید برق، گاز مصرف می‌کنند سبب شد تا برنامه‌های خاموشی برق در بخش خانگی در سایت شرکت توزیع برق استان گیلان قرار گرفت.

رحمتی افزود: توسط این برنامه مشترکین از تاریخ، زمان و محل این خاموشی‌ها مطلع می‌شوند البته در حال حاضر هیچ خاموشی برقی در بخش خانگی نداشته و این برنامه به این جهت تدوین شد تا با آگاهی پیدا کردن از اطلاعات مذکور خللی در کار شهروندان ایجاد نشود.
وی گفت: خوشبختانه در ۷ بهمن خاموشی در بخش خانگی اتفاق نیفتاد و جبران آن از طریق صنایع و ادارات خصوصی و دولتی انجام شد که از تمامی مدیران و متولیان که در این امر یاریگر ما بودند نهایت تشکر را داریم.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان افزود: تقاضای ما از مردم این است که در بخش گرمایش یک الی ۲ درجه دمای وسایل گرمایشی را کاهش داده و از روشن کردن لامپ‌های اضافه خودداری کنند.

رحمتی عنوان داشت: مردم در حوزه استفاده از وسایل پرمصرف، مصرف بهینه و درست داشته باشند و در محیط کار و منزل به هیچ وجه از وسایل پرمصرف مانند هیتر و یا گرمایش اسپیلت استفاده کنند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق گیلان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله با اهتمام مردم گیلان بتوانیم این پیک حساس را رد کرده و در این حوزه شاهد خاموشی نباشیم.

وی ابراز داشت: اپلیکیشنی تحت عنوان «برق من» تدوین شده و شهروندان می‌توانند آن را در گوشی موبایل خود نصب کرده و برای پرداخت قبوض و بهره‌مندی از خدمات شرکت توزیع برق گیلان از آن استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + ده =