انبار لوازم یدکی و روغن موتور کشتی قاچاق در بندرانزلی

0 62

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از۵۰۰ قطعه لوازم یدکی و روغن موتور کشتی قاچاق از یک انبار به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

عصر کاسپین/ سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌‎وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، تامین و ارتقاء امنیت را همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیروی انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی در راستای مقابله با قاچاق، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات همه جانبه از وجود لوازم یدکی و روغن موتور کشتی قاچاق در یک انبار در شهرستان بندرانزلی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته صحت موضوع برای پلیس محرز و مکان مورد نظر شناسایی شد، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به این انبار اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۵۲۹ قطعه لوازم یدکی کشتی شامل: ۶۱ عدد سنسور، ۴۶ عدد شیر هوا، یک طرفه و اطمینان، ۸۴ عدد یاتاقان، ۱۶ عدد گاید سوپاپ، ۱۲ عدد فنر، یک عدد توربو شارژ، ۲ دستگاه کولر هوا، ۱۲ دستگاه لاینر ژنراتور، ۳ دستگاه اسبید‌داگ، یک ست وی‌دی‌آر، ۷ دستگاه پمپ سوخت ژنراتور، ۴ دستگاه جی‌پی‌اس، یک ست رادار، ۵۹ دستگاه انژکتور، ۱۲ دستگاه پمپ المنت، ۸۴ دستگاه نازل، ۷ عدد پین، ۱۰ عدد بیرینگ، ۳۰ عدد سنسور، ۷ عدد پیستون، ۲۵ عدد اورینگ، ۲۲ دستگاه لاینر، ۶ عدد استکان تایپید، ۱۲ عدد سوپاپ، ۵ دستگاه پمپ بنزین و ۵ هزار و ۶۰ لیتر روغن موتور کشتی قاچاق در بازرسی از این محل خبر داد.

سردار ملکی با اشاره به معرفی متهم ۴۹ ساله این پرونده به اداره تعزیرات حکومتی عنوان داشت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت − سه =