این دندانپزشک کرونا می فروخت / در خمین برملا شد

0 86

دندانپزشک قلابی در خمین در تور پلیس گرفتار شد او زنان و مردان را کرونایی می کرد.

عصر کاسپین/ دندانپزشک قلابی در خمین به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در روزهای کرونا به دام افتاد.فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری دندانپزشک قلابی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد فکوری در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در تحقیقاتی از جعل عنوان دندانپزشک و راه اندازی غیرقانونی مطب دندانپزشکی از سوی فردی در یکی از محله های شهرستان مطلع شدند.

وی بیان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس، مطب این فرد که با طبابت غیر قانونی و بدون رعایت پروتکل‌ های بهداشتی ، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضائی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی و نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهرستان خمین، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

براساس اعلام پلیس، این مقام انتظامی اضافه کرد: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که مطب دندانپزشکی به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و متصدی مطب نیز با پوشش فرم پزشکی در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشک معتبری برای ارائه ندارد.

بازداشت دندانپزشک شیاد در خمین / او پروتکل ها کرونا را نقض کرد
فکوری اظهار کرد: از این محل تعدادی وسایل تخصصی دندانپزشکی کشف و محل فعالیت بدون مجوز این فرد با دستور مقام قضایی پلمب و متصدی آن نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین در پایان با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =