بازخورد مثبت تغییرات مدیریتی منطقه آزاد انزلی در نامه قدردانی فعالین اقتصادی به مشاور رییس جمهور

0 70

انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان منطقه آزاد انزلی با ارسال نامه ای خطاب به دکتر مرتضی بانک،مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، از انتصاب مهندس سید مهدی نقوی تقدیر به عمل آوردند.

عصر کاسپین/ در این نامه که به امضای اصغر امانی، رییس این انجمن رسیده، با بیان اینکه اصلاحات به عمل آمده در سازمان منطقه آزاد انزلی،نشانگر عزم جدی دولت محترم و شخص جنابعالی در انجام دقیق وظایف مناطق آزاد و اولویت دادن به برنامه های زیربنایی است، از تلاش های دکتر محمدولی روزبهان، مدیرعامل پیشین این سازمان قدردانی کردند.

انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان، انتصاب مهندس نقوی به عنوان سرپرست سازمان و بازگشت مهندس افقی به معاونت امور بندری و حوزه خزر، را به دلیل نقطه قوت بودن معاونت مزبور برای منطقه آزاد انزلی در زمینه پیوندهای تجاری و اقتصادی در کریدور شمال-جنوب، و چین-قزاقستان-بندر کاسپین تشکر کردند.

از سوی دیگر جامعه بازاریان و بازرگانان منطقه آزاد انزلی نیز با صدور پیامی انتصاب سرپرست سازمان را باعث شور و شعف در جامعه بازاریان و بازرگانان منطقه عنوان کرده و توفیقات روزافزون مهندس نقوی را از خداوند منان خواستار شدند .

گفتنی است پیش از این و در نخستین روز کاری سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی،نشست مشترکی مابین اعضای هیأت مدیره و معاونین و مدیریت های تخصصی سازمان با فعالین بخش خصوصی و سرمایه گذاران منطقه در خصوص بررسی سازوکارهای تعامل و همکاری بیشتر در مسیر هم افزایی به منظور دست یابی به اهداف توسعه ای منطقه تشکیل شد و در آن راهکارهای برون رفت از برخی مشکلات پیش روی سرمایه گذاران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و سرمایه گذاران آمادگی خود را برای گسترش همکاری ها مورد تأکید قرار دادند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − دو =