بروکراسی‌ اداری مانع پیشرفت امور در رشت/ مدیران‌ در اجرای پروژه‌ها جهادی عمل کنند

0 45

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه بروکراسی‌ اداری مانع پیشرفت کارها در رشت شده گفت: مدیران‌کل در جهت رشد پروژه‌ها ریسک پذیر باشند.

عصر کاسپین/ محمدرضا احمدی صبح امروز در جلسه بازآفرینی شهری در فرمانداری رشت اظهار داشت: شهرستان رشت به دلیل تعارفات بین مسئولین و بروکراسی‌های اداری از بسیاری از شهرستان‌های کشور عقب است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس افزود: این مسائل مانع پیشرفت شهرستان بوده و مدیران باید ریسک پذیری و جسارت داشته باشند و در جهت پیشرفت شهری انعطافی در قانون ایجاد کنند.

احمدی بیان کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها باید اتحاد داشته و در حوزه احیاء تالاب عینک و نوسازی حرم خواهر امام اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و نباید هر سازمان در این حوزه به تنهایی عمل کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای مشکلات هیچ بن بستی وجود ندارد ابراز داشت: باید در بحث‌های اداری و بروکراسی‌های اداری انعطاف داشته و نگذاریم این موضوعات مانع از پیشرفت پروژه‌ها شود.

وی گفت: اگر تالاب عینک احیاء شود قطعاً توریست‌های زیادی برای دیدن آن به رشت می‌آیند اما نباید این را از خاطر برد که احیاء این تالاب و رفت و آمدها به دنبال خود ترافیک را نیز به همراه داشته و از الآن باید این موضوع نیز مدنظر قرار گیرد.

احمدی عنوان داشت: در حوزه احیاء تالاب عینک پیشرفت چندانی مشاهده نشده و باید برای اجرای هر مرحله یک بازه زمانی مشخص شود و نمایندگان در مجلس نیز مشکلات ایجاد شده در روند کار را در تهران پیگیری می‌کنند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نوسازی حرم مطهر خواهر امام نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته و حتی به خوبی به استان‌های دیگر نیز معرفی شده است.

وی تصریح کرد: حرم خواهر امام یک مرکز بزرگ معنوی و فرهنگی در رشت بوده و باید در حوزه تبلیغات و معرفی آن به مردم و نیز سایر استان‌ها اهتمام داشته باشیم تا بتوانیم از این طریق به جذب توریست در رشت نیز کمک کنیم.

احمدی بیان کرد: باید فضاسازی‌هایی خارج از حرم خواهر امام ایجاد شده و در داخل حرم نیز فضای جذابی برای مسافران و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شود همچنین پارکینگ آن نیز نیاز به توسعه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 10 =