تشدید محدودیت تردد در گیلان؛ رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۱۵ درصد کاهش یافت

0 40

جانشین ستاد مقابله با کرونا گیلان از تشدید محدودیت تردد در گیلان خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان ۱۵ درصد کاهش یافت.

عصر کاسپین/ محمود قاسم‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه شهرستان‌های نارنجی استان گیلان از ۳ شهر به ۷ شهر افزایش یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: این افزایش حاکی از عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و افزایش سهل انگاری مردم است‌

جانشین ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان افزود: یکی از دلایل افزایش آمار مبتلایان و تغییر وضعیت شهرستان‌ها تراکم جمعیت و افزایش تردد از پایتخت و سایر استان‌ها به شهرهای گیلان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: از همه هموطنان تقاضا می‌شود که به جز در صورت اضطرار به استان گیلان سفر نکنند.

جانشین ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان ابراز داشت: در ستاد ملی قابله با کرونا و براساس اعلام سخنگوی ستاد ملی محدودیت شدیدی در تردد به استان‌های شمالی و منع ورود وضع شده است.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: افرادی که نیاز ضروری برای حضور در شهرهای شمالی و استان گیلان را دارند باید برگه تردد تهیه کنند و در غیر این صورت اجازه ورود به گیلان به افراد دیگر داده نمی‌شود.

جانشین ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان عنوان داشت: هم وطنان در بازه زمانی تا پایان سال اکیداً از مسافرت به‌ویژه به شهرهای شمالی و استان گیلان خودداری کنند.

وی گفت: در ستاد استانی مقابله با کرونا تصمیماتی مبنی بر تشدید نظارت بر اماکن، بازارها، نانوایی‌ها و مکان‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها به میزان کمتری رعایت می‌شود اتخاد شد.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت نمی‌کنند دستور قضایی و پلمپ صادر می‌شود.

جانشین ستاد ملی مقابله با کرونا در گیلان تصریح کرد: متاسفانه طبق آمار اعلام شده میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان از هفته‌های گذشته تاکنون ۱۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: شهروندان باید بسیار مراقب باشند و زمان‌های که آمار کاهش می‌یابد فکر نکنند که بیماری پایان یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + یک =