تمدید کارت شهری تاکسی داران رایگان شد

0 70

​احمدی سنگری گفت: با پیگیری های صورت گرفته تمدید کارت شهری در رشت به صورت رایگان انجام می شود.

عصر کاسپین/ «محمد رضا احمدی سنگری»امروز(سه شنبه، ۷دی) در نشست پیگیری مطالبات و رفع مشکلات تاکسی داران رشت با اشاره به کارت شهری تاکسی‌داران گفت: یکی از مشکلات قشر حمل و نقل هزینه های بالا جهت دریافت کارت شهری است که در این حصوص تدابیر اندیشیده شد.

نماینده مردم رشت در مجلس به قانون اجباری بودن دریافت کارت شهری به‌منظور تسریع فرآیند تمدید کارت شهری اشاره کرد و ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته از این به بعد کارت شهری تاکسی داران در رشت به صورت رایگان صادر می شود.

وی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در وقت تاکسی‌رانان جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم تصریح کرد: با پیگیری و برگزاری جلسات با مسئولین مرتبط، مقرر شد با توجه به شیوع ویروس کرونا این فرآیند به‌صورت زمان بندی شده و بدون اجبار فوری انجام شود.

احمدی اذعان کرد: برای پیشگیری از معطل شدن رانندگان با معرفی معتمدین و نمایندگان تاکسیداران این امر تسریع پذیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان افزایش قیمت لاستیک، لوازم اتومبیل و سایر هزینه های جانبی را از دیگر مشکلات این قشر عنوان کرد و گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا و کاهش درآمد، تاکسی‌داران در تامین معیشت دچار مشکل شده اند.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسی رانی با طرح موضوع و پیشنهاد برای نرخ نامه جدید به فرمانداری اقدام کند اذعان کرد: ساماندهی ایستگاه های حمل و نقل شهری و برون شهری و مطالبات تاکسی داران برای نصب علائم ترافیکی در ایستگاه ها از موضوعاتی است که باید سازمان تاکسی رانی برای رفع آن اقدام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 − 1 =