جایگاه‌های سوخت در استان گیلان به‌طور مستمر پایش کرونا می‌شود

0 41

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: جایگاه‌های سوخت در گیلان به‌طور مستمر پایش کرونا می‌شود.
عصر کاسپین/ کوروش بالادست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان هر ساله برنامه آموزش کارکنان مجاری عرضه در گیلان را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان خاطرنشان کرد: آموزش‌ها حول ۳ محور بهداشت، ایمنی و محیط زیست در دستور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان قرار گرفته است.

وی گفت: در سال گذشته با شیوع کرونا آموزش‌های متعددی در این حوزه برای کارکنان مجاری عرضه برگزار شده و به شکل مستمر اطلاعیه‌هایی در خصوص روش‌های مقابله با کرونا برایشان ارسال شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان ابراز داشت: در این راستا انجمن صنفی جایگاه‌داران استان گیلان اقدام به خرید اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده کردند.

بالادست عنوان داشت: این اقلام مانند ماسک و دستکش در اختیار شهروندان قرار گرفته و این امر سبب شد تا تعداد اندکی از کارکنان مجاری عرضه به بیماری کرونا مبتلا شوند.

وی درباره نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در جایگاه‌ها تصریح کرد: واحد اچ اس دی، روسای نواحی و همکاران در سطح شهرستان‌ها بازدیدهای مستمری را در سراسر استان انجام می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان افزود: کلیه همکاران در جایگاه‌های استان گیلان در طول شبانه روز چندین بار در موقع تعویض شیفت لوازم را ضدعفونی می‌کنند.

بالادست خاطرنشان کرد: در طی اقدام خوبی که اخیراً انجام شد توانستیم با همکاری بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای کلیه جایگاه‌داران گواهی کد بهداشتی تهیه کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =