دستگیری عامل تیراندازی در لنگرود

0 66

فرمانده انتظامی لنگرود از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

عصر کاسپین/ سرهنگ “مجید نیکویی” در گفت‌و‌گویی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات شهرستان لنگرود، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی به محل اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، فردی به علت اختلافات شخصی با ۲ نفر ضمن تیراندازی به واحد صنفی یکی از آنها فرد دیگر را با یک شلیک گلوله سلاح شکاری مجروح و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تحقیقات انجام شده و اشراف اطلاعاتی پلیس، هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری بود مورد شناسایی قرار گرفت اذعان داشت: پس از هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ نیکویی تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهم یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز به همراه ۹ عدد فشنگ، ۳۰ هزار برگ توتو، ۱۴ تیغه سلاح سرد، ۲ عدد باطوم و یک گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

وی از تحویل متهم ۳۹ ساله پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی خبر داد و افزود: حال عمومی فرد مجروح بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود در پایان با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با افرادی که قصد ایجاد ناامنی و رعب و وحشت را دارند از شهروندان خواست، اختلافات خود را با دیگران، تنها از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 11 =