دکتر سالاری در نشست با اعضای انجمن رادیولوژی گیلان: باید منافع مردم در دریافت خدمات حوزه سلامت تأمین شود

0 45

عصر امروز نشستی به‌منظور بررسی توانمندی و مشکلات صنف رادیولوژی گیلان با دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

عصر کاسپین/ دکتر سالاری در این نشست با تقدیر از تلاش‌های کادر رادیولوژی دانشگاه و بخش خصوصی در جهت اهداف درمانی، اظهار کرد: کادر رادیولوژی و تصویربرداری همچون کادر بهداشت و درمان شبانه‌روزی در حال تلاش بوده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش نرخ تورم و تأثیر آن برافزایش قیمت‌ها، افزود: هزینه‌های خدمات حوزه سلامت طی سال‌های اخیر به‌ویژه در بخش رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی افزایش ‌یافته است.

دکتر سالاری با تأکید بر پرداخت مطالبات مراکز رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی، تصریح کرد: برخی از بیمه‌ها به مراکز خدمات رادیولوژی بدهکار هستند و باید در جهت تسویه آن بیشتر بکوشند.

وی با اشاره به افزایش هزینه‌های ارائه خدمات تخصصی در بخش رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی در مراکز خصوصی، خاطرنشان کرد: باید به‌گونه‌ای خدمات رادیولوژی در بخش خصوصی ارائه شود که منافع مردم تأمین شود.

اعضای انجمن رادیولوژی گیلان نیز در این نشست با تقدیر از پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت افزایش زیرساخت‌های بهداشت و درمان، خواستار توجه به نیازهای این بخش و توجه به افزایش تعرفه‌ها در این رابطه شدند.

همچنین رسوب مطالبات بالای مراکز رادیولوژی از سوی بیمه‌ها و ضرورت تسویه‌حساب آنان با بخش‌های ارائه‌کننده خدمات، ازجمله خواسته‌هایی بود که نمایندگان انجمن رادیولوژی در نشست مشترک با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =