شهردار رشت عنوان کرد: نسبت به مطالبات شهروندان بی تفاوت نیستیم | به محض نصب نرده ها در مکان مناسب، به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد

0 62

سید محمد احمدی ضمن تبریک سالروز ولادت امام باقر (ع) اظهار داشت: نرده های خط ویژه اتوبوس شهر رشت در خیابان امام خمینی در راستای درخواست های مکرر شهروندان با تاکیدات پلیس راهور و مقامات قضایی شهر به صورت کامل جمع آوری شد.

عصر کاسپین/ شهردار رشت با تشکر از دادستان و رییس پلیس راهور استان برای توجه به امنیت شهروندان، گفت: این نرده ها در سال های اخیر علاوه بر ایجاد مشکلات ترافیکی باعث مرگ تعدادی از شهروندان نیزشده بود.

سید محمد احمدی با بیان اینکه BRT و خط ویژه در نفس خود پروژه های خوبی هستند بیان داشت: بنده مخالف چنین پروژه هایی نیستم اما متاسفانه در مقطع کنونی از یک سو شاهد نارضایتی گسترده مردمی به سبب خطر آفرین بودن نرده ها و افزایش ترافیک، مواجه بوده ایم و از سوی دیگر با توجه به مشکل کمبود اتوبوس و مشخص نبودن زمان بهره برداری کامل از پروژه بی آر تی وجود نرده ها در خیابان امام (ره) توجیهی ندارد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه به دنبال اتلاف منابع و تضییع بیت المال نیستیم، تصریح کرد: نرده های خط ویژه با تاکید دادستان محترم برای جلوگیری از اتلاف منابع عمومی، قطعا در جای مناسب دیگری در سطح شهر استفاده خواهد شد و به زودی مکان نصب نرده ها را به شهروندان اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان به لزوم تعامل مدیریت شهری و شهروندان اشاره کرد و گفت: ما نسبت به مطالبات شهروندان و انتظاراتی که از شهرداری رشت وجود دارد بی تفاوت نیستیم و امیدواریم تا شهروندان نیز یاری دهنده مدیریت شهری در اجرای پروژه ها باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + شانزده =