شهروندان لاهیجان در زمان بارش برف از پارک کردن خودرو در معابر خودداری نمایند

0 44

معاون خدمات شهری شهرداری لاهیجان گفت: شهروندان لاهیجی در زمان بارش برف از پارک کردن خودروها در زیر درختان و معابر خودداری نمایند.

عصر کاسپین/ امین رشیدی نژاد در گفت و گویی افزود: شهروندان محترم به جهت پیشگیری از آسیب های احتمالی به توصیه های ستاد مدیریت عملیات زمستانی توجه کنند .

وی اضافه کرد: از شهروندان محترم انتظار داریم با توجه به در پیش بودن بارش برف و احتمال شکستن شاخه و سقوط درختان از پارک خودروهای خود در کنار خیابان، زیر درختان و تیرهای برق جدا خودداری نمایند.

جانشین ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان گفت: شهروندان به جهت کمک به کارکنان خدوم شهرداری در امر خدمت رسانی در بازگشایی معابر اصلی و فرعی، خودروهای خود را حتی المقدور در پارکینگ منازل پارک نموده و از پارک خودرو ها در کوچه خودداری نمایند، زیرا این کار علاوه بر آسیب احتمالی به خودروها، منجر به بسته شدن مسیر و کندشدن عملیات برف روبی و امداد می شود.

وی با بیان اینکه ستاد عملیات زمستانی شهرداری لاهیجان با آمادگی لازم در خدمت شهروندان خواهد بود، اضافه کرد: شهروندان لاهیجان می توانند در صورت مواجهه با مشکلات مربوط به بارش برف که مربوط به حوزه فعالیت شهرداری باشد،با شماره ۴۲۳۴۸۸۳۹ دفتر معاونت خدمات شهری تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 15 =