مدیرکل: واگذاری و اجرای طرح های اقتصادی به شرکت تعاونی توسعه و عمران در ایجاد اشتغال پایدار موثر است

0 35

علیزاده مدیر کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی گیلان با حضور در شهرستان تالش با شاه کوهی فرماندار این شهرستان در فرمانداری تالش دیدار و گفتگو کرد.

عصر کاسپین/ علیزاده مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی گیلان با حضور در شهرستان تالش با شاه کوهی فرماندار این شهرستان در فرمانداری تالش دیدار و گفتگو کرد.

علیزاده در این دیدار واگذاری و اجرای طرح های اقتصادی و درآمدزا به شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان را فرصتی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در شهرستان تالش عنوان کرد.

وی در همین در راستا تلاش و تعامل دستگاه‌های اجرایی با حمایت فرمانداری تالش را در واگذاری طرح هایی از قبیل آب بندان ها برای تامین آب کشاورزی ،کاشت نهال در زمین های بلا استفاده منابع طبیعی، ساماندهی و لایروبی رودخانه ها به شرکت تعاونی توسعه و عمران ضروری دانست و خواستار پیگیری بیشتر برای واگذاری و اجرای هر چه سریعتر این طرح ها شد.

در ادامه شاه‌کویی فرماندارشهرستان تالش نیز از آمادگی خود برای حمایت از شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان جهت انتفاع سهامداران و ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.

گفتنی است در این نشست که مدیر تعاون، مدیر اشتغال و کارآفرینی ، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، معاون جهاد کشاورزی استان گیلان و سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی تالش نیز حضور داشتند در خصوص فراهم کردن هر چه سریعتر زمینه فعالیت برای شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان تالش بحث و تبادل نظر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =