مسابقات کشتی آلیش کشوری در گیلان برگزار می‌شود

0 60

رئیس هیئت کشتی گیلان گفت: در صورت تائید ستاد کرونا مسابقات کشتی آلیش کشوری از ۷ اسفند در استان گیلان برگزار می‌شود.

عصر کاسپین/ امیر رضی‌زاده ضمن اشاره به تاثیر کرونا بر روی ورزش استان گیلان اظهار داشت: کرونا باعث تعطیلی بسیاری از باشگاه‌های کشتی در سطح استان شده است.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان با تاکید بر اینکه کشتی از رشته‌های مدال آور ایران در بازی های المپیک است ابراز داشت: مسابقات کشوری و استانی به دلیل بیماری کرونا در سراسر استان گیلان تعطیل است.

وی با بیان اینکه کشتی‌گیران در زمان تعطیلی باشگاه‌ها در زمان کرونا به انجام ورزش‌های هوازی می‌پردازند گفت: نداشتن مسابقات بر روی عملکرد ورزشکاران تاثیر منفی می‌گذارد.
رضی‌زاده با اشاره به تخریب سالن ورزشی شهید باهنر رشت عنوان داشت: در دیدار با معاون رئیس جمهور توانستیم اعتبار ۲ میلیارد تومانی را برای ساختن خانه کشتی شهرستان رشت دریافت کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان با تاکید بر اینکه خانه کشتی شهرستان انزلی پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد افزود: در بعضی از شهرستان‌های گیلان همانند تالش کشتی گیران با مشکلاتی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشتی‌گیران در تالش به این شهرستان سفر می‌کنم اظهار داشت: از ظرفیت سالن‌های ورزشی سپاه می‌توانیم برای رفع مشکلات کشتی‌گیران استفاده کنیم.

رضی‌زاده با اشاره به اینکه می توانیم از مسابقات کشوری کشتی آلیش میزبانی کنیم خاطرنشان کرد: در صورت تائید ستاد کرونا مسابقات کشتی آلیش کشوری از ۷ اسفند در رشت برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + پنج =