نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی : قاچاق کالا آفتی بزرگ برای مشاغل خانگی

0 34

دنیامالی گفت: تا زمانی که کالاهای ارزان قیمت از کشورهای مختلف از جمله چین به صورت قاچاق وارد کشور می شود ، آفتی بزرگ را در حوزه مشاغل خانگی به ویژه در بخش صنایع دستی شاهد هستیم .

عصر کاسپین/ «احمد دنیامالی» امروز (پنجشنبه،۲۳ بهمن) در حاشیه افتتاح ساختمان کمیته امداد امام خمینی بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رونق اشتغال در این حوزه ابتدا باید برای این معضل تدبیر لازم اندیشیده شود.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان زنان خودسرپرستی است که فاقد مسکن هستند، تصریح کرد: تهیه مسکن برای این قشر در دستور کار کمیته امداد قرار گیرد لذا در بودجه ۱۴۰۰ برای توانمندسازی یک بودجه ویژه پیش بینی کردیم.

وی ادامه داد: برای توانمند سازی افراد باید طبق شرایط و امکانات موجود در آن منطقه تولیدات صنایع دستی و مشاغل خانگی ایجاد کرد و برای اشتغالزایی و توانمند سازی افراد گام برداشت.

دنیامالی با بیان اینکه برای فروش و کسب ارزش افزوده بیشتر، عرضه صنایع دستی باید در شبکه کشوری تعریف شود، اظهار داشت: با تجدید نظر در بازارهای هدف می توان صنایع درستی را علاوه بر سواحل دریا و تالاب، بازارهای شهرهای بزرگتر خصوصا کلانشهرها عرضه کرد.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: در این دوره از انتخابات به خصوص در شورای شهر و روستا رقابت‌های خوبی از لحاظ نرخ رشد ثبت نام شاهد هستیم و این نشانگر علاقمندی جوانان و مردم برای مشارکت در پذیرش مسئولیت های اجتماعی بیشتر است.

وی انتخابات را متعلق به همه مردم دانست و تاکید کرد: از مشارکت مردم برای ثبت نام استقبال کرده و اعتقاد داریم فضا باید برای حضور بیشتر علاقمندان باز باشد.

دنیامالی از انتخاب اعضای هیات نظارت شهرستان و روستاها خبر داد و خاطر نشان کرد: روزشمار انتخابات به زودی منتشر می شود و امیدواریم ۲۸ خرداد شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =