۱۰۲۱ شغل دائم جدید در استان گیلان ایجاد می‌شود

0 54

معاون استاندار گیلان از افتتاح ۸۹۵ پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت: هزار و ۲۱ اشتغال دائم در دهه فجر در گیلان ایجاد می‌شود.

عصر کاسپین/ علی اوسط اکبری‌مقدم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درایام دهه فجر امسال ۸۹۵ پروژه عمرانی و واحد تولیدی افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف راه و شهرسازی، حمل و نقل، جهاد کشاورزی و شهر‌ک‌های صنعتی به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبری‌مقدم عنوان داشت: اعتبار ریالی این پروژه‌ها بالغ بر ۴ هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش این اعتبار هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: اعتبار پروژه‌های دهه فجر امسال در مقایسه با پروژه‌های دهه فجر سال گذشته ۹۶ درصد رشد داشته است.

وی افزود: پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال در گیلان به بهره‌برداری می‌رسند هزار و ۲۲۱ اشتغال دائم را ایجاد می‌کنند همچنین بخش خصوصی نیز در این امر دخیل بوده است.

اکبری‌مقدم گفت: سهم بخش خصوصی برای افتتاح پروژه‌های مذکور در حوزه‌های مختلف عمرانی شامل پروژه‌های شهرداری‌ها، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی تعداد ۱۴۰ بوده است.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این ۱۴۰ پروژه نیز ۲ هزار و ۲۳۱ میلیارد تومان است عنوان داشت: مشارکت بخش خصوصی می‌تواند موجب رونق اقتصادی در بخش‌های مختلف شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − پنج =