تعداد واحدهای واگذارشده به مددجویان بهزیستی گیلان به ۶۴۹ واحد رسید

0 31

آئین افتتاح و واگذاری ۳۰۴ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان در ادامه برنامه‌های دهه فجر برگزار شد.

عصر کاسپین/ آئین افتتاح ۳۰۴ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان همزمان با دیگر پروژه‌های دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور استاندار گیلان در روستای گشت رودخان شهرستان فومن برگزار شد.

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به ولی‌نعمتان انقلاب اظهار داشت: محرومان و نیازمندان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند.

ارسلان‌ زارع با بیان اینکه تلاش برای محرومیت‌زدایی همچنان باید ادامه داشته باشد خاطرنشان کرد: با رفع محرومیت‌ها هنوز فاصله داریم و در تلاش هستیم که در این مسیر موجبات شادمانی خانواده‌های نیازمند را فراهم و در جهت تقویت نشاط اجتماعی تلاش کنیم و فعالیت‌های ارزشمند توسط نهادهای حمایتی ادامه داشته باشد.
نماینده عالی دولت در استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و نقش اثرگذار ایشان در پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در طول ۴ دهه حیات خود تنگناها و دشواری‌هایی را پشت سر گذاشته اما دستاوردهای نظام با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب استمرار دارد.

۳۰۴ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی گیلان امروز در روستای گشت رودخان شهرستان فومن به بهره‌برداری شد و برای احداث این واحدهای مسکونی حدود ۲۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

با افتتاح این واحدهای مسکونی، تعداد واحدهای واگذارشده به مددجویان بهزیستی به ۶۴۹ واحد رسید و این تعداد شامل ۱۸۳ فرد دارای دو عضو معلول و ۴۶۶ نفر نیز دیگر افراد تحت پوشش این دستگاه حمایتی می‌شود.

قابل ذکر است که ۷۹۶ واحد مسکونی دیگر برای مددجویان بهزیستی استان گیلان درحال احداث است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =