اختصاص ۵ میلیارد ریال تسهیلات تجاری سازی برای ۴ شرکت فناور پارک علم و فناوری گیــلان

0 76

پرداخت تسهیلات تجاری‌سازی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به واحدهای فناور پارک علم و فناوری گیلان در راستای توانمندسازی و حمایت از تجاری سازی طرح‌های نوآورانه از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به صورت ویدیو کنفرانس به تصویب رسید.

عصر کاسپین/ با توجه به اختصاص ۳ میلیارد تومان از سوی معاوت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص تسهیل تجاری سازی به شرکت های فناور پارک علم وفناروی گیلان، دومین برنامه تسهیل تجاری سازی به دبیری واحد موسسات پارک برگزار شد.

ابراهیم کوهستانی مدیر موسسات پارک علم و فناوری گیلان در اینباره گفت: جلسه غیر حضوری ( وبینار) ارائه طرح های توجیهی شرکت های فناور، جهت اخذ تسهیلات از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با حضور مدیر کل دفتر نو آوری و کسب و کار نوین آن سازمان، ریاست پارک علم و فناوری گیلان و ارائه شرکت های متقاضی برگزار شد.

کوهستانی افزود: در این شیوه، جلسه‌ای که با حضور دکتر مریم ملونی مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناری گیلان، صورت گرفت، ۴ شرکت فناور پارک علم و فناوری گیلان طرح توجیح اقتصادی و توانمندی‌های خود را ارائه و کارشناسان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ضمن بررسی آن‌ها و با نظارت رییس پارک، تصمیم گیری نمودند. که این نشست به اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره به ۵ شرکت فناوری مستقر در پارک منجر شد.

لازم به ذکر است شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری گیلان، جهت دریافت تسهیلات تجاری‌سازی با سود کم‌بهره، می‌توانند به سایت صندوق پژوهش و فناوری استان مراجعه و با ثبت نام و تکمیل “کاربرگ شماره یک” طرح خود را مورد ارزیابی قرار خواهد دهند.

جهت کسب اطلاع بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۱۱۳۹۴۴۳۹ آقای مهندس کوهستانی مدیر موسسات پارک علم و فناوری گیلان تماس حاصل نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =