استقبال سرمایه‌گذاران بومی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان

0 62

رویداد جذب سرمایه‌گذار، توسط واحد بازاریابی و ارتباطات پارک علم و فناوری گیلان با همکاری معاون تجاری سازی صندوق توسعه نوآوران و حضور سرمایه گذاران و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی گیلان و ۷ شرکت فناور در محیط مجازی، برگزار ‌شد.

عصر کاسپین/ دکتر باستی در اینباره گفت: اقتصاد دانش بنیان اساس اقتصاد مقاومتی است و به ظرفیت‌های خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان باید توجه بیشتری کرد و شرکت‌ها باید نحوه‌ی جذب سرمایه‌ و جلب سرمایه‌گذار را مورد توجه قرار بدهند و ظرفیت‌های جدیدی را در کسب و کار خود ایجاد نمایند.

ایشان افزود: تمامی شرکت‌های فناور می‌توانند جهت توسعه شرکت خود از ظرفیت‌های حمایتی مالی بهره‌مند گردند. این شرکت‌ها در مرحله نوپا از فرشتگان کسب و کار و در مرحله توسعه و رشد از صندوق‌های سرمایه گذار و در مرحله بلوغ از بازار سرمایه و فرابورس برای توسعه شرکت خود استفاده کنند.

مرجان میرزنده‌دل مدیریت واحد بازاریابی و ارتباطات درباره هدف از برگزاری این رویداد گفت: هدف از برگزاری این‌رویداد، کمک به تجاری‌سازی محصولات شرکت‌ها به‌عنوان منابع سرمایه‌پذیر و ارتباط این شرکت‌ها با صنعت و اتصال آن‌ها به سرمایه‌گذاران تخصصی است.

ایشان از ویژگی‌های این رویداد را حضور سرمایه‌گذاران بومی اعلام کرد و گفت: در این رویداد شاهد حضور سرمایه‌گذاران بومی بودیم که در پیش رویداد گذشته با شناسایی و معرفی شرکت‌های واجد شرایط، شاهد استقبال سرمایه‌گذاران برای بررسی دقیقتر مشارکت و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های معرفی شده، بودیم.

میرزنده‌دل از نحوه برگزاری این رویداد گفت: این رویداد که با برنامه ریزی بصورت مستمر برگزار می‌شود، با حضور خانم دکتر حیدری معاون تجاری‌سازی صندوق توسعه نوآوران و دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان و اعضا سرمایه‌گذار و حضور ۷ فناور برگزار شد. دراین رویداد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، مدیران شتاب‌دهنده‌های تخصصی، مدیران صندوق‌های خطرپذیر، برخی از مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی نیز در این‌ رویدادها مشارکت نمودند.

وی افزود: برای اینکه شرکت‌های فناور پارک بتوانند در این رویداد حضور مناسب و ارائه‌ای جذاب داشته باشند، پیش رویدادی برای آموزش و کسب مهارت در ارائه و جلب سرمایه‌گذار برگزار کردیم و امروز شاهد بودیم که مدیران شرکت‌های فناور توانستند امروز با ارائه مناسب مورد استقبال و تشویق سرمایه‌گذاران قرار گیرند.

وی ادامه داد: هر یک از مدیران شرکت‌های فناور در مدت ۱۰ دقیقه مطالب خود را به سرمایه‌گذاران ارایه دادند و با بررسی طی هفته آینده مشخص می‌شود که کدام فناور و کدام شرکت فناور جهت جذب سرمایه‌گذار به مرحله بعد راه می‌یابند.

در پایان ایشان با اشاره به نیازهای مالی و سرمایه‌گذاری در شرکت‎های فناور و دانش بنیان گفت: دسترسی به بازار و سرمایه‌گذاران نقش کلیدی برای توسعه شرکت‌های فناور دارد و حضور صندوق توسعه نوآوران ملی و اعضای سرمایه گذار را مقتنم می‌شماریم.

شرکت های فنارو حاضر در این رویداد :

شرکت دانش بنیان حامیان سلامت برومند تولید کننده فراوری و تولید محصولات شیرین کننده کم کالری بر پایه استویوساید (شیرین کننده مستخرجه از گیاه استویا).

شرکت فناور سبو سیب سلامت تولید کود الی استریل شده از فضولات حیوانی و ضایعات کشاورزی به روش اکسترود.

شرکت صنایع غذایی زیتون دانزه تولید و بسته بندی روغن زیتون فرابکر و انواع روغن های دارویی با ایتفاده از فناوری نوین.

شرکت آستان کیمیای گیل تولید کننده تحقیق و فرمولاسیون چربی زداهای صنعتی.

شرکت ریزجلبکی پارسیان تولید کنستانتره میکروجلبک بومی جهت مصارف پرورش ابزیان،دام و طیور.

شرکت وارش برکت گیلان تولید کننده بذر سبزیجات

شرکت تولیدی کیان سازه صندلی تولید کننده صندلی پنوماتیکی راننده خودرو.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس ۰۱۳۳۳۴۶۱۸۱۸ مدیریت بازاریابی و ارتباطات پارک علم و فناوری گیلان تماس حاصل فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 9 =