به صورت میانگین روزانه ۱۲ تن گوشت مرغ در لاهیجان توزیع می‌شود

0 43

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری لاهیجان از توزیع متوسط روزانه بیش از ۱۲ هزار تن گوشت مرغ گرم در این شهرستان ۱۶۸ هزار نفری خبر داد.

عصر کاسپین/ فرامز مصطفوی با اشاره به اینکه میانگین توزیع روزانه گوشت مرغ در ماه های گذشته حدود ۶ تا ۸ تن بوده است تصریح کرد : با توجه به افزایش تقاضا و قیمت در روزهای اخیر ، با برنامه ریزی و پیگیری انجام شده هم اینک توزیع گوشت مرغ در شهرستان به دو برابر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت و یا اتمام زود هنگام گوشت مرغ در واحدهای توزیع و فروش غیرمنطقی است تاکید کرد : در جلسه ای کارشناسی ابعاد مختلف و چرایی افزایش قیمت مرغ به رغم عرضه بیش از نیاز بازار مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

به گفته وی در هفته جاری با برگزاری جلسه ای ویژه آخرین وضعیت بازار و عرضه مرغ و قیمت آن مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است در صورت آغاز سفرهای نوروزی ، تقاضای مرغ در شهرستان لاهیجان افزایش خواهد یافت که نیازمند تدبیر لازم مسوولان پیش از شروع این سفرها می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی لاهیجان نیز با اشاره ظرفیت بالای تولید مرغ در استان گفت: روزانه حداقل ۱۰ هزار تن گوشت مرغ مورد نیاز مردم شهرستان توزیع و عرضه می شود.

گودرز کمال پور در خصوص افزایش قیمت مرغ با اشاره به اینکه ، وظیفه مدیریت در حوزه تولید گوشت مرغ بر عهده حوزه کشاورزی است تصریح کرد: وظیفه نظارت و جلوگیری از افزایش قیمت بر عهده حوزه صنعت معدن و تجارت است و جهاد کشاورزی قانونا نمی تواند در این حوزه اقدام و نظارتی داشته باشد.

به گفته وی ، پنج واحد تولیدی با ظرفیت ۴۰هزار قطعه جوجه ریزی در شهرستان لاهیجان فعالیت دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + یک =