سیدحسین رضویان :ما شهری می‌خواهیم که در آن حرف مردم در جریان باشد نه چیز دیگر

0 32

سید حسین رضویان، پس از حضور در گلزار شهدای رشت و تجدید میثاق با شهیدان، جهت ثبت نام در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در محل فرمانداری این شهرستان حضور یافت.

عصر کاسپین/ در ششمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر، سید حسین رضویان در فرمانداری شهرستان رشت حضور خود را در انتخابات نهایی کرد.

رضویان که دانش آموخته مدیریت و دانشجوی دکترای تخصصی علوم سیاسی و چهره ای آشنا برای مردم و اهالی رسانه است، با حضور در انتخابات، یکی از جدی ترین گزینه ها در این رقابت محسوب میشود که با برخورداری از پایگاه اجتماعی گسترده در کنار حمایت نخبگان و صاحب نظران، از هم اکنون توانسته است نگاه ها را به سوی خود جلب کند.
گفتنی است در ماه‌های اخیر سخنرانی ها و ایده های مطرح شده توسط سیدحسین رضویان درباره توسعه و نوسازی ، گردشگری وسرمایه گذاری، تعریف و تفکیک مدیریت شهری از مدیریت شهرداری، تبدیل سرمایه به ثروت با نگاه به منابع آبی شهر رشت همچون تالاب عینک و دو رودخانه زرجوب و گوهر رود، محیط زیست و فضای سبز همچنین جایگاه طبقه متوسط شهری مورد توجه محافل مختلف قرار گرفته است.
وی در یکی از آخرین اظهار نظرهای اینستاگرامی خود نوشته بود:ما شهری می‌خواهیم که در آن حرف مردم در جریان باشد نه چیز دیگر.
رضویان در رزومه خود کارشناسی امور بازرگانی آب منطقه ای گیلان، هفت سال مدیریت دفتر روابط عمومی و دبیری شورای اطلاع رسانی وزارت نیرو، دبیری کمیسیون سرمایه گذاری توریسم منابع آب گیلان همچنین سردبیری هفته نامه رخداد گیلان را دارد. وی از طراحان، نویسندگان و مجریان شناخته شده شبکه باران است که برنامه های اجتماعی، مذهبی، سیاسی همچون هشتگ جوونی، سحرهای ماه مبارک رمضان، با نمایندگان و ادوار انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی را در کارنامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + دوازده =