استاندار گیلان: جلوی خروج بدون مجوز و خارج از ضابطه مرغ از استان گرفته شود

0 26

استاندار گیلان گفت: جلوی خروج بدون مجوز و خارج از ضابطه مرغ از استان گیلان باید گرفته شود.

عصر کاسپین/ ارسلان زارع شامگاه شنبه‌ در جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان گیلان با اشاره به حوزه مهم کالاهای اساسی اظهار داشت: نگرانی در حوزه کالاهای اساسی و سایر اقلام مصرفی وجود ندارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت حمایت‌های لازم را در جهت تنظیم بازار مرغ، تخم‌مرغ و همچنین تأمین نهاده‌ها دارد خاطرنشان کرد: استان گیلان یکی از استان‌های تولیدکننده مرغ در کشور است از این رو مردم نباید نگرانی در تأمین مرغ داشته باشند.

زارع با اشاره به ذخیره‌سازی کافی در حوزه کالاهای اساسی ابراز داشت: فعالان واحدهای تولیدی و بخش اقتصادی استان همواره در شرایط مختلف تلاش‌های مضاعف و ارزشمندی برای پاسخ به تقاضاهای جامعه داشته و دارند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان به عده‌ای که بدون مجوز، اقدام به خروج مرغ به خارج از استان می‌کنند اشاره و بیان کرد: رسیدگی فوری پرونده کسانی که بدون مجوز، مرغ را به خارج از استان حمل‌ می‌کنند همچنان مورد تاکید است.

وی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از مشارکت مردم در حوزه نظارت از تولید تا توزیع خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از مشارکت مردم در حوزه نظارت از تولید تا توزیع بهره گیریم و در کنار آن نظارت دستگاه زی‌ربط و تشدید گشت‌های بازرسی حائز اهمیت است.

استاندار گیلان این استان را شایسته بهترین رتبه‌ها در بین استان‌ها دانست و ابراز داشت: شتاب‌بخشی در فرآیند پاسخ به استعلامات مربوط به استاندارد نیز به‌نفع مردم استان است.

زارع با بیان اینکه ارتباط میان سامانه‌های موجود در دستگاه‌های مختلف امکان نظارت و بازرسی‌ها را بیشتر می‌کند تصریح کرد: افزایش استفاده از سامانه‌‌های نظارتی عملکردهای موفق‌ را به‌دنبال دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =