افتتاح مدرسه حجتی در رشت و کاشت نهال در آستانه روز درختکاری

0 37

مدرسه ۱۲ کلاسه حسن حجتی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار گیلان و فرماندار رشت افتتاح و در آستانه روز درختکاری دو اصله نهال نیز در این مدرسه غرس شد.

عصر کاسپین/ با حضور دکتر محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان و مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت مدرسه ۱۲ کلاسه حسن حجتی در منطقه چمارسرای رشت به بهره‌برداری رسید.
این مدرسه که از مدارس قدیمی شهر رشت محسوب می‌شود ؛ در ۱۲ کلاس همراه با امکاناتی همچون کتابخانه محله محور، کارگاه و آزمایشگاه مورد بازسازی قرار گرفت.

استاندار گیلان در این مراسم، افتتاح مرکز آموزشی را مولفه ای موثر در راستای توسعه و تعالی فرهنگ، آموزش و تربیت عنوان کرد و گفت: برای انجام چنین اقداماتی تلاش های زیادی در راستای اهداف و آرمان های بلند انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته می شود.
وی افزود: دولت تدبیر و امید این افتخار را دارد که در ابعاد گوناگون استان گیلان به ویژه در تکمیل، توسعه و احداث فضاهای آموزشی، ورزشی و تربیتی منشأ خدمات ارزشمندی شده است.

دکتر زارع به انجام مراحل احداث ٨٧ فضای آموزشی در استان گیلان اشاره و با بیان اینکه از این تعداد؛ ۴٨ مورد با مشارکت خیرین در حال انجام است، اظهار داشت: تعدادی از این مدارس، قبل از آغاز سال تحصیلی آتی به بهره برداری و در اختیار آینده سازان میهن عزیزمان قرار می گیرد.

همچنین در آستانه روز درختکاری دو اصله نهال توسط وزیر آموزش و پرورش، استاندار گیلان و فرماندار رشت در حیاط مدرسه حسن حجتی غرس شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + چهار =