دستگیری عاملان شرارت و درگیری پارک کسمائی رشت دستگیری عاملان شرارت و درگیری پارک کسمائی رشت

0 41

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری پارک کسمایی شهرستان رشت خبر داد.

عصر کاسپین/ سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام و اظهار کرد: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی افزود: در پی اخلال در نظم عمومی و قمه‌کشی توسط اراذل و اوباش در پارک کسمایی شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی، دو متهم این پرونده را شناسایی کردند، افزود: پس از هماهنگی قضایی متهمان در عملیات‌های جداگانه و همزمان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه اراذل و اوباش دستگیر شده با یکی از شهروندان درگیر شده بودند، گفت: عاملان تشویش اذهان عمومی و القای حس نا امنی در جامعه، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

سرهنگ حسن‌پور علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت: متهمان ۲۸ و ۲۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان از مردم خواست، در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =