«رودبار» و «رودسر» در استان گیلان همچنان در وضعیت نارنجی کرونایی است

0 44

معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۲ شهرستان رودبار و رودسر در وضعیت نارنجی، ۴ شهرستان در وضعیت آبی و بقیه شهرستان‌ها زرد هستند.

عصر کاسپین/ آبتین حیدرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همچنان ۲ شهرستان رودبار و رودسر در وضعیت نارنجی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان داشت: ۴ شهرستان سیاهکل، ماسال، املش و تالش، آبی و بقیه شهرستان‌های استان گیلان زرد هستند.

وی درباره آخرین آمار کرونا در گیلان افزود: در حال حاضر ۲۹۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شدند و ۷۰ نفر نیز در ICU بستری هستند.

حیدرزاده درباره مسافرت‌های نوروزی گفت: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا مسافرت‌ به گیلان، مازندران و گلستان برای خودروهای غیر بومی ممنوع است و شنبه ستاد مقابله با کرونا برای این موضوع تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود: برای عید نوروز نیز گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه مسافرت از شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر و مسافرت از شهرهای دیگر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع باشد.

حیدرزاده گفت: در مورد شهرهای زرد و آبی نیز احتمالاً مجوز صادر شود اما با توجه به صحبت‌های مقام معظم رهبری و وزیر بهداشت بهتر است که مردم امسال از مسافرت خودداری کنند‌.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − دو =