شمشیرباز گیلانی عازم مسابقات جام جهانی شد

0 67

محمد رهبری ملی پوش گیلانی به همراه تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر عازم مسابقات جام جهانی شد.

عصر کاسپین/ مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار داشت: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران با ۶ ملی پوش این رشته عازم مجارستان شد تا در رقابت های جام جهانی شمشیربازی حضور یابد که محمد رهبری از گیلان نیز جزو نفرات اعزامی است.

مرتضی ورزلدوست افزود: جام جهانی شمشیربازی اسلحه سابر طی روزهای ۲۰ تا ۲۵ اسفندماه جاری در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود که این مسابقات آخرین رویدادی است که با تصویب فدراسیون جهانی شمشیربازی و به منظور کامل شدن سهمیه‌های تیمی المپیک توکیو برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: البته این رقابت ها به دلیل شیوع کرونا، با یک سال تاخیر برگزار می شود و محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی و سایر نفرات تیم ملی که سهمیه المپیک را کسب کرده اند، برای کسب آمادگی بیشتر در این دوره از مسابقات حضور خواهند یافت.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: امیداوریم محمد رهبری که جواز حضور در مسابقات المپیک توکیو را در اسلحه سابر و در هر دو بخش تیمی و انفرادی کسب کرده ، با قدرت در مسابقات جام جهانی مجارستان نیز حضور یافته و مقام شایسته ای را کسب کند.

محمد رهبری شمشیرباز ملی پوش گیلانی که به همراه تیم ملی اسلحه سابر سهمیه المپیک توکیو را کسب کرده، تاکنون مقامهای زیادی را نیز تصاحب کرده که می توان به کسب مقام ششم جهان به همراه تیم ملی، نایب قهرمانی آسیا و کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جایزه بزرگ اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 8 =