مدیرعامل سپیدرود رشت: استعفای حق‌شناس را نمی‌پذیرم؛ مشکلات سپیدرود با همدلی حل می‌شود

0 48

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به رد استعفای سهیل حق‌شناس گفت: برای حل مشکلات سپیدرود نیاز به یک همدلی استانی داریم.

عصر کاسپین/ سیدمهدی آقازاده اظهار داشت: استعفای سهیل حق‌شناس را قبول نمی‌کنم و باید در روزهایی که سپیدرود شرایط خوبی ندارد با همدلی و اعتماد به یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت ابراز داشت: سهیل سرمایه سپیدرود است و استعفای او یک کار حرفه‌ای بود که دست باشگاه را برای تصمیم‌گیری باز گذاشت و ما هم تا جایی که منافع تیم به خطر نیفتد از او حمایت می‌کنیم اما برای حل تمام مشکلات سپیدرود نیازمند یک همدلی بزرگ در بین تمامی مسئولان استانی و شهری و جامعه فوتبال هستیم.

وی افزود: سپیدرود رشت در ابتدای فصل در شرایط عجیب و غریبی راهی مسابقات شد و بدهی ۱۰ میلیاردی و بسته بودن پنجره از یک سو و عدم حل شدن مشکل مالکیتی و دو سقوط پیاپی شرایط را به مرحله‌ای رسانده بود که حتی احتمال عدم شرکت در بازی‌های لیگ قوت گرفته بود.

آقازاده گفت: متاسفانه پس از صعود سپیدرود رشت به لیگ برتر تمام عواملی که منجر به این صعود شده بود کم کم از بدنه تیم کنار گذاشته شدند و کسانی که کمترین نقش را در موفقیت‌های سپیدرود نداشتند اطراف تیم جمع شدند و به عشق دیده شدن در فضای لیگ برتر و برجا گذاشتن بدهی‌های میلیاردی کار را به اینجا رساندند.

مدیرعامل سپیدرود رشت با بیان اینکه تیم‌های ریشه‌داری مثل سپیدرود باید همیشه متکی بر نیروهای بومی خود باشد گفت: ما امسال با تکیه بر داشته‌های خود سعی کردیم از تمام ظرفیت‌های سپیدرود استفاده کنیم و بدون تعارف می‌گویم که اگر تعصب سپیدرودی‌ها نبود هرگز این تیم راهی مسابقات نمی‌شد.

وی بیان کرد: سپیدرود شرایط خوبی ندارد و خطر از این تیم دور نشده است و درست است که ما پنجره را باز کردیم اما تا نیم فصل گروهی دیگر از طلبکاران فصول گذشته با ثبت شکایت های تازه آن را بستند و برای باز کردن آن نیازمند حمایت مالی هستیم و همچنین هزینه‌های لجستیکی مانند بلیط هواپیما و هتل و البسه با قیمت‌های جدید کمرشکن شده و کار را برای ما سخت کرده است.

آقازاده افزود: سعی کردیم با اعمال صرفه‌جویی در تمام مسائل جلوی ریخت و پاش‌های گذشته را بگیریم و در نتیجه اقتصادی‌ترین تیم چند سال اخیر را موفق شدیم ببندیم با بالاترین کیفیت فنی و امروز همه عقیده دارند که سپیدرود در حد یک تیم خوب لیگ یکی بازیکن دارد و اینجا از تمام کسانی که به عشق سپیدرود و برای ادای دین با حداقل قرارداد به تیم پیوستند تشکر می‌کنم.

مدیرعامل سپیدرود تصریح کرد: ما در ابتدای فصل با تسویه حساب قطعی حدود ۲ میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته سپیدرود را کم کردیم که معتقدم در شرایط سقوط کار بسیار بزرگی بود و در بخش پشتیبانی مانند سفر، هتل و پرواز در حد بسیار مطلوب و حرفه‌ای در حد نام سپیدرود سعی کردیم همه چیز مطلوب و آبرومندانه انجام شود و این هفته هم بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: اینکه امروز با همدلی خانواده سپیدرود توانستیم از یک بحران بزرگ فاصله بگیریم به‌معنای این نیست که همه چیز گل و بلبل شده است و بلایی که در سال‌های اخیر بر سر سپیدرود آورده‌اند بسیار بزرگ‌تر از آن است که به سادگی بتوان از آن عبور کرد و باید تمام مسئولان دست کمک و یاری به ما بدهند و همتی استانی می‌خواهد تا سپیدرود دوباره به آرامش برسد.

آقازاده با درخواست از مسئولان برای حل مشکل مالکیتی و مالی سپیدرود، گفت: من از استاندار و فرماندار محترم، نمایندگان محترم مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیئت فوتبال استان می‌خواهم تا به کمک سپیدرود بیایند و مساله مالکیتی این تیم را حل کنند.

مدیرعامل سپیدرود گفت: ما برای رسیدن به ساحل آرامش کار بزرگی در پیش داریم و از دکتر نوبخت که در جلسه هفته گذشته قول‌های خوبی به ما دادند درخواست می‌کنیم که دست قدیمی‌ترین تیم گیلان زمین را بگیرند و با لطفی که همیشه به سپیدرود داشتند یک بار برای همیشه مشکل مالی ما را حل کنند.

وی ابراز داشت: نباید سپیدرود را فقط یک تیم فوتبال دید و میراث فرهنگی و بخشی از خاطره جمعی و هویت مردم شهر رشت و امسال درست در نقطه‌ای قرار داریم که می‌توانیم به روزهای خوب برسیم یا خدای نکرده اتفاقات نامطلوبی برای تیم بیفتد و بازهم درخواست می‌کنم تا مسئولان سپیدرود را برای رهایی از این بحران حمایت کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 − 1 =