مدیرکل زندان های گیلان خبر داد؛ آزاد سازی بیش از ۷۶۰ زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران گیلان

0 61

مدیر کل زندان‌های گیلان گفت: از ابتدای امسال بیش از ۷۶۱ زندانی جرایم غیر عمد در استان با کمک خیران و ستاد دیه گیلان آزاد شده اند.

عصر کاسپین/ رضا محمدی اصل بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم گلریزان برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد، گفت: برای نخستین بار در کشور طرح اشتغالزایی برای زندانیان آزاد شده در دستور کار قرار گرفت و ۳۰ تن از زندانیان آزاد شده در کارخانه‌های انزلی مشغول به کار می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت انتقال زندان‌ها به نقاط خارج از شهرها، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۷۶۱ زندانی در زندان‌های استان آزاد شدند.

محمدی اصل به اشتغالزایی ۱۰۰ زندانی آزاد شده در مراسم گلریزان امروز توسط یکی از کارفرمایان حاضر در این مراسم اشاره کرد و ادامه داد: با تلاش‌های ستاد دیه استان ۳۶۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

مدیرکل امور زندان‌های گیلان با اشاره به رفع مشکل بدهی ۲۰۰ میلیارد تومانی زندانیان آزاد شده توسط ستاد دیه، اضافه کرد: ستاد دیه گیلان با ایجاد فضای صلح و سازش موفق به جلب رضایت طلب کاران به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از بدهی ۲۰۰ میلیاردی شده است.

محمدی اصل تاکید کرد: به کمک خیران استان گیلان ۴۰۰ نفر از زندانیانی که بدهی زیر ۵۰ میلیون تومان داشتند آزاد و به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشتند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 8 =