کشف ۲۶ کیلو هروئین و شیشه از یک خانم در شفت

0 45

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از کشف ۲۶ کیلوگرم هروئین و شیشه از یک خانم قاچاقچی در شهرستان شفت خبر داد.

عصر کاسپین/ سرهنگ حسین حسن‌پور با بیان اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود، اظهار کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

وی افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محور مواصلاتی جنوبی به سمت استان گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در شهرستان شفت متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف پنج کیلوگرم ماده روانگردان از نوع شیشه که از کشورهای شرقی بارگیری شده بود و ۲۱ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و گفت: متهم که خانمی ۳۷ ساله است دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و بیان کرد: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده − 6 =