کلاس های آموزشی دوره ای رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری برگزار شد

0 71

کلاس های آموزشی دوره ای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری با هدف ارتقا فرهنگ شهروندی، از سوی این سازمان و با مشارکت دادگستری استان گیلان برگزار شد .

عصر کاسپین/ این همایش با حضور رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری، در سالن همایش های سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری رشت بر پا گردید.

محمد محبتی ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ضمن تاکید بر تداوم بر پایی این کلاس ها در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی و خصوصا ترافیکی گفت: نظر به اهمیت آموزش و فرهنگ سازی در حوزه حمل و نقل درون شهری،برپایی کلاس های جامع آموزشی برای رانندگان از الویت های کاری این سازمان می باشد.

وی اظهار کرد: برپایی دوره های آموزشی با محوریت موضوعاتی همچون رفتارشناسی، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مباحث کمیته انضباطی، روانشناسی، مهارت های پیشگیری از کنترل خشم و استرس و اخلاق اجتماعی و … به ارتقا کیفیت زندگی شهری و شهروندان کمک بسزایی خواهد نمود.

محمد محبتی افزود: با توجه و الزام به رعایت مصوبات ستاد کرونای کشور در خصوص پذیرش مسافر و گردشگر در شهرهای گردشگرپذیر در آستانه سال نو، یکی از اهداف راهبردی برگزاری کلاس های مذکور، افزایش آمادگی رانندگان برای استقبال از حضور مسافران و گردشگران احتمالی با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات ابلاغی این ستاد، در شهر رشت می باشد.

در خاتمه نیز خاطر نشان کرد که به جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا از تمامی هموطنان خواهشمندم که از سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند تا در پناه خداوند متعال با تلاش و همکاری یکدیگر این بیماری را در کشور ریشه کن نماییم.
عکس: سعید ابراهیم خانی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − یک =