مهیار سماکچی : مشکل شهر ما نبود بودجه نیست ، مشکل شهرما عدم وجود تعامل و انسجام برای رفع مشکلات است

0 205

عصرکاسپین : مهیار سماکچی رئیس سابق اتحادیه خوار و بار و عمده فروشان شهر رشت یکی از بزرگترین مشکلات شهر رشت در سالهای گذشته را فرار سرمایه گذار از این شهر عنوان کرد و گفت  :
جذب سرمایه گذار برای رشت همیشه از خواسته های به حق شهروندان بوده که متاسفانه به علت نبود بسترهای مناسب و همچنین عدم تعامل درست با سرمایه گذار تا کنون خروجی مناسبی در این زمینه اتفاق نیفتاده است .

وی افزود : رشت در مقایسه با سایر مراکز استان ها در زمینه جذب سرمایه گذار بسیار محروم مانده است .
وی جذب سرمایه گذار و بسترسازی زیرساخت ها برای ورود سرمایه گذار را ، از مهمترین اولویت های رشت دانست و گفت : در زمینه مسائل شهری خصوصا ، مسائل مربوط به جذب سرمایه گذار مدیریت شهری و شورا باید با مردم شفاف باشند و تعامل با رسانه به گونه ای باشد که شهروندان از همه مسائل شهر آگاه باشند .
 
مهیار سماکچی از فعالان اقتصادی صنف خوار و بار رشت گفت: مشکل شهر ما نبود بودجه نیست ، مشکل شهرما عدم وجود تعامل و انسجام برای رفع مشکلات است.
وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از عدم وجود فضای سبز شهری عنوان کرد: سالهاست که با کمبود سرانه فضای سبز در شهر مواجه هستیم اما متاسفانه تاکنون برنامه ریزی برای این مشکل نشده است . در جایی هستیم که اگر گندم بریزیم سبزه می روید اما در سالهای اخیر کاری برای افزایش سرانه فضای سبز انجام نشده است . در حالی که حتی در خشک ترین شهر کشور هم شهرداری ها با برنامه ریزی و رسیدگی درست به افزایش فضای سبز شهری کمک کردند.
مهیار سماکچی عضو هیات رئیسه کنگ فو استان گیلان از وعده حل مشکل زرجوب در سالهای گذشته انتقاد کرد و گفت : وقتی همچنان فاضلاب شهری به رودخانه زرجوب میریزد مگر می شود سریع مشکل این رودخانه حل شود . چه کسی مسئول این معضلات است ؟
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =