احتکار بیش از ۳ تن روغن

0 40

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف انبار احتکار روغن خبر داد و گفت: ۳ تن و ۵۱۹ کیلوگرم روغن خوراکی در رشت کشف شد.

عصر کاسپین/ سرهنگ ارحام عفت‌دوست در جمع خبرنگاران مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی ناجا در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان و اظهار کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای برخورد با محتکران پس از اقدامات همه جانبه از احتکار مقدار زیادی روغن خوراکی در شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند به شناسایی انبار احتکار مورد نظر پس از تحقیقات همه جانبه اشاره کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از اعزام ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی به همراه نماینده سازمان صمت به این مکان خبر داد و افزود: ۳ تن و ۵۱۹ کیلوگرم روغن خوراکی احتکار شده از این انبار کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا متهم ۴۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان ارزش این کشفیات را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با احتکار از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از احتکار و قاچاق کالا یا هرگونه فعالیت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =