تکمیل ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های خصوصی رشت؛ با کمبود تخت مواجه هستیم

0 37

فرماندار رشت با بیان اینکه ظرفیت پذیرش بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خصوصی گیلان رو به تکمیل است گفت: متاسفانه با کمبود تخت مواجه شده‌ایم.

عصر کاسپین/ علی فتح‌اللهی صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان رشت با قدردانی از همکاری همه واحد‌ها در خصوص اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی اظهار داشت: امیدواریم در این شرایط سخت، با همکاری هم شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس در کل جامعه باشیم.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه فعالیت‌های کشاورزی بخشی کاربردی در علم اقتصاد است و در رزق‌ و روزی مردم تاثیرات فراوانی را دارد خاطرنشان کرد: بدون شک ویروس کرونا آثار شگرفی بر سبک زندگی انسان‌ها متحمل شده که بخش کشاورزی نیز از این قضیه بی‌بهره نمانده است.

فتح‌اللهی با اشاره به آمار بستر‌ی‌شدگان و فوتی‌های کرونایی تصریح کرد: متاسفانه شاهد سیر صعودی بیماری کرونا در سطح استان هستیم و برخی از بیمارستان‌های خصوصی ما با کمبود تخت مواجه شدند که نشان می‌دهد عادی‌‌نگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب افزایش این آمار شده است.

وی با بیان اینکه افزایش اکیپ‌های نظارت در سطح شهرستان رشت باید افزایش یابد ابراز داشت: پلمب‌کردن اماکن خوشایند نیست اما باتوجه به شرایط موجود در کشور و افزایش آمار مبتلایان ناچار شدیم که با متخلفان در این حوزه برخورد جدی کنیم و می‌طلبد که اصناف نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه سلامتی همکاران در ادارات برای ما در اولویت است تصریح کرد: گزارش‌هایی مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا در ادارات شهرستان رشت دریافت می‌شود که از این رو لازم است افزایش اکیپ‌های نظارتی همواره در اولویت باشد.

فتح‌اللهی با بیان اینکه همه باید خطر ویروس جهش‌یافته کرونا را جدی بگیریم خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شرایط کرونا در کشور عادی نیست و برای مدیریت وضعیت این ویروس همه دستگاه‌ها باید مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را به طور جدی رعایت کنند.

وی با بیان اینکه از این هفته براساس اعلام مسئولان بهداشتی تعداد دوز واکسن‌ کرونا به استان گیلان افزایش می‌یابد افزود: به این ترتیب جامعه هدف ما برای تزریق واکسن‌ گسترده می‌شود و ضروری است همه دستگاه‌ها برای تحقق این امر همکاری لازم را با ما داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت اظهار داشت: مکان‌هایی که برای تزریق واکسن از سوی مسئولان اطلاع رسانی می‌شود باید به طور مستمر رصد شده که سپاه قدس گیلان نیز برای اختیار قرار دادن سالن جنب صداوسیما اعلام آمادگی کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 6 =