دستگیری عامل بی احترامی به جانباز بابلسری

0 65

اهانت کننده به جانباز نخاعی بابلسری شناسایی و دستگیر شد.

عصر کاسپین/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از دلجویی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانباز نخاعی بابلسری و بازداشت فرد اهانت کننده به این جانباز خبر داد. حجت الاسلام جواد یوسف پور در واکنش به برخورد نامناسب با یک جانباز در شهرستان بابلسر با ابراز تأسف شدید از وقوع این حادثه توضیح داد: این اتفاق که متأسفانه صبح دیروز – دوشنبه – در شهر بابلسر رخ داده است موجب تألم و تأثر فراوان جامعه ایثارگری استان مازندران شد و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بلافاصله شکایت رسمی برای احقاق حقوق این جانباز عزیز را در دستور کار قرار داد.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: خوشبختانه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بلافاصله پس از دریافت شکایت، فرد اهانت کننده به جانباز عزیزمان را بازداشت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران خاطرنشان کرد: عموم مردم استان مازندران همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های جانبازان عزیز کشورمان بوده و جامعه ایثارگری و آحاد مردم این استان ضمن محکومیت این اقدام به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خدشه‌ای به هویت جانبازان و ایثارگران گرانقدر کشورمان وارد شود. بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تا احقاق حق کامل این جانباز و برخورد قضایی با خاطیان، این پرونده را پیگیری خواهد کرد.

وی همچنین از تماس تلفنی سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با این جانباز بابلسری خبر داد و گفت: پس از وقوع این حادثه ، مهندس اوحدی ضمن تماس با این جانباز و دلجویی از او ‌دستورات لازم برای پیگیری موضوع را صادر کرد.

گفتنی است سرهنگ زارع فرمانده انتظامی شهرستان بابل در مراسمی از جانباز بابلسری دلجویی کرد و جانباز فوق اعلام کرد از مامران خاطی شکایتی ندارد.

‍ واکنش فرماندار بابلسر نسبت به برخورد نامناسب با جانباز بابلسری
فرماندار بابلسر از برخورد قاطع و قانونی با مامور نیروی انتظامی به دلیل رفتار نامناسب با یک جانباز سرافراز دفاع مقدس خبر داد.

اسماعیل حسن‌زاده ضمن دلجویی از ایثارگر هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز آقاجانی، اظهار داشت: در پی برخورد نامناسب مامور نیروی انتظامی با جانباز دفاع مقدس، از جامعه ایثارگران، جانبازان و مردم انقلابی بخاطر جریحه‌دار شدن احساسات آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی، افزود: پس از اعلام و مشخص شدن موضوع در همان ساعات نخستین اعلام، پرونده‌ای مبنی بر رسیدگی به این موضوع تشکیل و دستور پیگیری صادر و پرونده از طریق مراجع قضایی در حال رسیدگی می‌باشد.

حسن‌زاده با بیان اینکه ما قدردان زحمات شبانه‌روزی نیروهای خدوم انتظامی در شهرستان هستیم، اظهار کرد: اقدام نامناسب یک مامور را به حساب عملکرد سایر ماموران و مجموعه نیروهای انتظامی نخواهیم دانست و امیدوارم شاهد چنین برخوردهای ناپسند از سوی خادمین مردم در سطح شهرستان بابلسر و سایر نقاط کشور نباشیم.

فرماندار بابلسر در انتها اعلام داشت: دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات این جانباز عزیز به ادارات مربوطه شهرستان صادر گردید،همچنین پیگیری های جدی برای جلوگیری از تکرار چنین اشتباهاتی در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده + بیست =