راه اندازی شرکت صنعتی سیلندر امید فردا توسط جوانان کارآفرین گیلانی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت

0 94

شرکت صنعتی سیلندر امید فردا توسط جوانان کارآفرین گیلانی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت راه اندازی شده است. امید حبیبی لاسکی و سعدی پورشعبان ، از جوانان موفق و شایسته ، توانسته اند با راه اندازی این مجموعه برای ۱۸۰ نفر به طور مستقیم و برای ٧٠ نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد نمایند.

عصر کاسپین/ بیکاری در استان گیلان ، فقر پنهانی است که پسِ امواج زیبا و سرسبزی گیلان زمین خود نمایی می کند و چه بسا زندگی را بر جوانان این دیار زیبا تلخ و تاریک کرده است. استان گیلان به خاطر بیکاری، به یکی از مهاجرت فرست ترین استانهای کشور تبدیل شده است.

با آنکه به خاطر آب و هوای مطبوع و زیبایی های سحرانگیز گیلان ، افراد غیربومی متمول زیادی ، در این سامان ویلاسازی کرده اند و پا به این بهشت خدادادی نهاده اند اما بی شمار جوانان رعنای گیلک و تالش ، در پی لقمه نانی به خارج از استان پناه برده اند. بر همگان روشن است است که چرخه تولید در استانمان به کندی می چرخد و هرگز جوابگوی جوانان بیکار ما نیست. در سالهای اخیر مقام معظم رهبری در پیام های سالانه خود به تولید و اقتصاد مقاومتی تاکید بسیار کرده اند تا با استفاده از پتانسیل های داخلی ، استفاده از نیروی کار و سرمایه داخلی ، تولید در کشور افزایش یابد و از این رو با افزایش سطح تولید و اشتغال زایی ، معضل بیکاری تا حدودی کمتر برای خانواده ها به یک چالش تبدیل شود. هر چند کم کاری ها و کارشکنی هایی را در جهت تحقق این شعار از سوی برخی مسئولان شاهد بوده ایم ولی بارقه های امیدی نیز با همت و اراده جوانان این سرزمین دیده می شود.

در استان گیلان ، وجود صنعت در کنار بخش کشاورزی و گردشگری می تواند مشکلات بیکاری جوانان را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از شرکت های تولیدی و صنایع تبدیلی که در طی یکی و دو سال اخیر توانسته گام های موفقی را در راستای اشتغال زایی و تولید بردارد ، شرکت صنعتی سیلندر امید فردا است که توسط جوانان کارآفرین گیلانی در شهرک صنعتی سفیدرود رشت راه اندازی شده است. امید حبیبی لاسکی و سعدی پورشعبان ، از جوانان موفق و شایسته ، توانسته اند با راه اندازی این مجموعه برای ۱۸۰ نفر به طور مستقیم و برای ٧٠نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد نمایند ، که جای تحسین دارد. شرکت فوق دارای پروانه ساخت وسیله پزشکی از اداره کل تجهیزات پزشکی، پروانه استاندارد ملی از سازمان ملی استاندارد ، مجوز فعالیت تولید از سازمان آتش نشانی و استانداردهای ISO 9001 ، ISO 13485 می باشد.

این مجموعه تولیدی به نام شرکت سیلندر امید فردا و با برند سعدی سیلندر ، در زمینه تولید انواع کپسول های آتش نشانی و بیمارستانی ، اکسیژن صنعتی و طبی در اوزان مختلف ، خدمات شارژی ، تعویض و تعمیر و تست هیدروستاتیک انواع سیلندر ، فعالیت دارد و در این روزهایی که بیمارستانها با حجم زیادی از بیماران کرونایی مواجه اند ، این شرکت توانسته بخشی از نیازهای بیمارستانی را در زمینه کپسول اکسیژن تامین نماید تا به دور از هزینه های گزاف و واردات آن از کشورهای دیگر بتوان با تولید محصول بومی ، خدمات خوبی را به جامعه ارائه نمود. به امید روزی که چرخ تولید در استان زخم خورده ی گیلان ، بیش از پیش تحرک داشته باشد و رنگ توسعه بر رخسارش بنشیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 17 =