استاندار گیلان: نظارت‌ بر بازار در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود

0 63

استاندار گیلان با اشاره به اهمیت تامین کالا‌های اساسی در ماه رمضان گفت: نظارت‌ بر بازار در ماه مبارک رمضان تشدید می‌شود.

عصر کاسپین/ ارسلان زارع صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار به نقش تاثیرگذار اتاق اصناف در اقتصاد اشاره کرد و اظهار داشت: انجام کار مشترک میان تشکل‌های اقتصادی تاثیر فراوانی در تعیین مسیر آینده دارد.

استاندار گیلان با تاکید بر اهمیت تامین کالا‌های اساسی موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: خوشبختانه به میزان لازم کالاهای مرتبط ذخیره‌سازی شده است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

زارع با بیان اینکه نظارت مستمر بر بازار و کنترل قیمت‌ها همچنان ضروری است خاطرنشان کرد: رصد روزانه انبارها و فروشگاه‌های بزرگ باید با جدیت استمرار یابد که حفظ میزان تولید اصلی‌ترین عامل برای تنظیم بازار محسوب می‌شود.

نماینده عالی دولت در گیلان روند تولید مرغ در استان را امیدبخش عنوان کرد و افزود: جوجه‌ریزی از هشت و نیم میلیون به ۱۰ میلیون قطعه در ماه رسیده که با این میزان هیچ نگرانی برای تامین نیاز‌ها در آینده وجود ندارد.

وی استان گیلان را جز استان‌های موفق در زمینه کنترل نظارت بر بازار‌ و رسیدگی به پرونده تخلفات دانست و گفت: نظارت مستمر از سوی تیم نظارت دستگاه‌های اجرایی نقش تاثیرگذاری در روند کنترل قیمت‌‌ها دارد.

زارع بر ضرورت تشدید نظارت های مشترک و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: طرح نظارتی ضیافت ۱۴۰۰ در موعد مقرر اجرایی و برای آگاهی مردم و ایفای نقش بازدارندگی نسبت به متخلفان از طریق رسانه‌ها اعلام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 6 =