اشغال ۸۰ درصدی تخت‌های بیمارستانی رودبار توسط بیماران کرونایی

0 47

فرماندار رودبار گقت: وضعیت ابتلا به ویروس کووید ۱۹ نگران کننده شده به طوری که بیش از ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی رودبار اشغال شده است.

عصر کاسپین/ هوشنگ عباسقلی‌زاده در قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان رودبار اظهار کرد: وضعیت ابتلا به ویروس کووید ۱۹ نگران کننده شده به طوری که بیش از ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی رودبار اشغال شده است.

وی اقدامات مقابله و مبارزه با ویروس کرونا را از هر زمان دیگری با اهمیت‌تر دانست و افزود: با شهرداران و مسئولینی که در جلسات قرارگاه عملیاتی حضور پیدا نمی‌کنند و توجه‌ای به این جلسات مهم ندارند برخورد خواهد شد.

فرماندار رودبار گفت: تمام باشگاه‌های ورزشی و بازارهای هفتگی شهرستان رودبار تعطیل و فعالیت صنفی کسبه توسط بازرسان شهرستان رودبار رصد خواهد شد. باید در خصوص عدم برگزاری مراسمات عزاداری خصوصا در آرامستان‌ها و امامزادگان همکاری لازم به عمل آید.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در لوشان بیش از دیگر شهرهای شهرستان رودبار است، تصریح کرد: با عوامل برگزاری عروسی در شهر رستم‌آباد، لوشان و کوکنه که در این شرایط خطیر به دستورالعمل‌ها بی توجه بوده‌اند برخورد قضایی و قانونی خواهد شد.

فرماندار رودبار بیان کرد: واحدهای بومگردی و تالارها همچنان تعطیل خواهند بود و اصنافی که در گروه یک قرار دارند باید نسبت به نصب بنر، پارچه و نوشته رعایت شیوه نامه‌های قرارگاه عملیاتی اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × چهار =