بستری ۶۰ بیمار کرونایی در بیمارستان لنگرود

0 39

فرماندار لنگرود با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی نسبت به اسفندماه سه برابر شده است، گفت: ۶۰ نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند و همه ما باید برای خانواده خودمان و دیگران آمر به‌سلامت باشیم.

عصر کاسپین/ رحیم حیدری امروز در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه در اواخر سال گذشته تعداد بیماران کرونایی تک‌رقمی شده بود، اظهار کرد: ولی امروز متأسفانه شاهد افزایش افراد مبتلابه ویروس کرونا هستیم و تنها راه جلوگیری از شیوع کرونا و سلامتی همه افراد استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونایی نسبت به اسفندماه سه برابر شده است، گفت: ۶۰ نفر در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند و همه ما باید برای خانواده خودمان و دیگران آمر به‌سلامت باشیم، زیرا هرگونه بی‌توجهی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جامعه خطرناک است.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه علائم بیماری کرونا متفاوت شده و کوچک‌ترین علائم را نباید نادیده گرفت و حتماً باید کنترل شود، افزود: بیماری کرونا مربوط به قشر یا سن خاصی نیست و در طول یک سال گذشته شاهد بودیم از هر قشر و هر رده سنی مبتلابه کرونا و فوت‌شده‌اند و اگر این چرخه را متوقف نکنیم شاهد از دست دادن دیگر عزیزانمان خواهیم بود.

حیدری با بیان اینکه از بسته بودن بازار و کسب‌وکارها ناراحتیم، تصریح کرد: در حال حاضر چاره‌ای جز این نداریم که اصناف و بازاریان برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا همکاری کنند و ان شالله به‌زودی این بیماری از بین رفته و مجدداً شاهدباز بودن بازاریان و فعال بودن اصناف باشیم که موجب چرخش و گردش اقتصادی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =