شیوع کرونا در گیلان ۴ برابر شد

0 43

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به جولان موج چهارم کرونا در گیلان گفت: شدت بیماری در استان ۴ برابر شده است.

عصر کاسپین/ حسن رخ شاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شدت موج چهارم بیماری کرونا در گیلان ۴ برابر موج‌های قبلی است .

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان ابراز داشت: با توجه به اینکه نوع این کرونا، جهش یافته انگلیسی است عوارض آن نیز بیشتر، شدیدتر و خطرناک‌تر است.

رخ شاد عنوان داشت: تقاضای ما از افراد این است که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و با پرهیز از ترددهای بی مورد در منزل خود بمانند تا بتوانیم زنجیره‌ این بیماری را در استان قطع کنیم.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان گفت: وضعیت این بیماری به گونه‌ای است که از ابتدای اسفندماه تاکنون مرتباً تعداد بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان در حال افزایش است.

رخ شاد با بیان اینکه امروز نسبت به روز گذشته ۳۰ بیمار بیشتر بستری شدند خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۸۶۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان تصریح کرد: ۲۱۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به این آمار افزوده شده‌اند و ۱۰۸ نفر نیز در وضعیت وخیم قرار دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =