فرمانده انتظامی املش خبر داد: غافلگیری سارق ۴۰ ساله بالای تیر چراغ برق در املش!

0 65

سرهنگ باقر رجبی‌ ویسرودی، فرمانده انتظامی املش از دستگیری سارق سیم حین سرقت از تیر چراغ برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

عصر کاسپین/ فرمانده انتظامی املش از دستگیری سارق سیم حین سرقت از تیر چراغ برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ باقر رجبی‌ ویسرودی با بیان اینکه تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای برقرای نظم و امنیت است اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در نقاط مختلف شهرستان املش با تشکیل تیم‌های عملیاتی، پیگیری موضوع و شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با اعلام اینکه با بررسی‌های صورت گرفته و اقدامات پلیسی، متهم این پرونده‌ها شناسایی شد افزود: پلیس، متهم مورد نظر را حین سرقت سیم در بالای تیر چراغ برق مشاهده و او را در حال فرار دستگیر کرد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق به ۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان املش خبر داد و تصریح کرد: سارق غیربومی بوده و روزها نقاط خلوت را شناسایی و شب هنگام نیز نسبت به سرقت سیم برق اقدام می‌کرد.

سرهنگ رجبی ویسرودی به کشف، ۱۵۰ متر سیم برق سرقتی به همراه یک عددقیچی بزرگ سیم‌بری در بازرسی از محل اختفاء سارق اشاره کرد و اذعان داشت: سارق ۴۰ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 13 =