مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : گیلان یکی از مستعد ترین استانهای کشور برای توسعه صنایع کوچک و خرد است

0 49

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان طی نشستی با حجت الاسلام و المسلمین صفری نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی به اهمیت ، نقش و جایگاه صنایع کوچک در استان پرداختند .

عصر کاسپین/ صفری نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت : در جامع ما متاسفانه صنایع کوچک شاهراهی پنهان است که با آشکار کردن آن می توانیم دغدغه اشتغال و کار آفرینی را در جامعه بر طرف سازیم .

وی در ادامه افزود :حمایت از صنایع کوچک می تواند باعث رونق اقتصادی جامعه شده و چرخ اقتصادی مملکت را بیش از پیش به حرکت درآورد .

سعیدی کیا رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری های حجت الاسلام و المسلمین صفری نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و حمایتهای همه جانبه مسئولین استانی به ویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی گفت : بسیاری بر این باورند که غول‌های صنعتی چرخ اقتصاد کشورهای توسعه‌یافته را می‌گردانند اما این در حالی است که صنایع کوچک نقش مهمی در اقتصاد این کشورها ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از نیمی از شاغلان بخش صنعت در صنایع کوچک و متوسط در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: به همین دلیل در کشور، به منظور توسعه فعالیتهای اشتغال‏زا، بنگاه‏های خرد و متوسط مورد توجه قرار گرفته‏اند تا بتوانند در برنامه‏های آتی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور نقش موثر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با بیان اینکه باید شرایطی فراهم شود تا سرمایه گذاران رغبت بیشتری به سرمایه‌گذاری در شهرک های صنعتی داشته باشند، اظهار کرد: گیلان به دلیل نزدیکی به پایتخت ، وجود آزاد راه و راه آهن ، یکی از مستعد ترین استانهای کشور برای توسعه صنایع کوچک و خرد است .

لازم به ذکر میباشد شهرک صنعتی رودسر با ۳۷ واحد صنعتی مستقر و اشتغال ۲۲۱ نفر دارای شبکه توزیع برق ۲۰ کیلوولت ، شبکه روشنایی داخلی شهرک ، تامین آب و شبکه توزیع آب ، تامین گاز و شبکه گاز ، شبکه جمع آوری فاضلاب ، شبکه معابر ، محوطه سازی و فضای سبز ، شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی ، شبکه داخلی مخابرات و تصفیه خانه فاضلاب صنعتی مرکزی میباشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =