وعده دیگری که جامه عمل پوشید؛ به کارگیری بهینه نرده های جمع آوری شده از بلوار امام خمینی (ره) رشت در نقاط پر مخاطره رشت

0 62

امروز ( چهارشنبه ۲۵ فروردین) شهردار رشت در حاشیه بازدید از محل نصب نرده های جمع آوری شده از بلوار امام خمینی (ره) در محلات ولکس و پل طالشان، اذعان نمود: نرده های خط ویژه اتوبوس در خیابان امام خمینی در بهمن ماه سال گذشته در راستای درخواست های مکرر شهروندان با تاکیدات پلیس راهور و مقامات قضایی شهر به صورت کامل جمع آوری شد و امروز، همانطور که از ابتدا قول داده شد، برای جلوگیری از اتلاف منابع عمومی و تضییع بیت المال، نرده های جمع اوری شده در مکان های مناسب دیگری در سطح شهر نصب گردید.

عصر کاسپین/ سید محمد احمدی با بیان اینکه نسبت به مطالبات شهروندان و انتظاراتی که از شهرداری رشت وجود دارد بی تفاوت نیستیم، خاطر نشان کرد: بر اساس وعده ای که در زمان جمع آوری نرده های بلوار امام خمینی (ره) به مردم عزیزمان داده شد و بنا به تاکیدات مدیرکل دادگستری و دادستان استان گیلان، شهرداری رشت اقدام به نصب بهینه نرده های جمع آوری شده در نقاط پرمخاطره شهر رشت نمود.

سید محمد احمدی در ادامه گفت: تاکنون قریب به ۵۰۰ متر از این نرده ها در نقاط پر خطر شهر به کارگیری و نصب شده است که ۳۰۰ متر از آن ها در محله ولکس و ۱۵۰ متر نیز در دانشگاه آزاد، جنب شهرک گلها مورد استفاده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نصب ۱۰۰۰ متر نرده باقیمانده دیگر در دستور کار شهرداری رشت قراردارد، خاطر نشان کرد: با اعلام نقاط پر مخاطره شهر رشت توسط مدیران مناطق پنجگانه شهرداری، این نرده ها جهت بهره برداری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است در این بازدید مدیرکل دادگستری و دادستان استان از روند اجرای این کار اظهار رضایت نمودند و حمایت خود را از چنین عملکرد شهرداری اعلام نمودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 15 =