ازدحام جمعیت در مرکز واکسیناسیون کرونا در گیلان؛ متقاضیان از تجمع در محل‌های تزریق پرهیز کنند

0 25

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با ابراز نگرانی از ازحام جمعیت در مراکز تزریق واکسن کرونا گفت: افراد از شکل‌گیری تجمعات خودداری کنند.

عصر کاسپین/ حسن رخ شاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان گیلان واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال از روز سه‌شنبه آغاز شده است اظهار داشت: کل جمعیت بالای ۸۰ سال ما در استان حدوداً ۵۵ هزار نفر است که توانستیم در حال حاضر ۱۰ هزار نفر آن‌ها را واکسینه کنیم.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به مکان دقیق تزریق واکسن کرونا در رشت خاطرنشان کرد: افراد بالای ۸۰ سال می‌توانند با به همراه داشتن کارت ملی به سالن ملوان رشت مراجعه کرده و واکسن بزنند.

رخ شاد با بیان اینکه واکسن به‌اندازه کافی برای این گروه سنی در استان داریم تصریح کرد: مردم نگران نباشند واکسن برای این عزیزان به‌اندازه کافی وجود دارد و ما این اطمینان را می‌دهیم که تا افراد بالای ۸۰ سال را به‌طور کامل واکسینه نکنیم سراغ گروه‌های سنی بعدی نخواهیم رفت.

رخ شاد بیان کرد: متاسفانه در محل واکسیناسیون ازدجام جمعیت بسیار زیاد است و ما تقاضا داریم که افراد از داشتن یک همراه بیشتر خودداری کنند تا از ازدحام و خطر ابتلا به بیماری کرونا جلوگیری شود.

مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت گیلان با اشاره به تعداد بستری‌شدگان کرونایی در استان ابراز داشت: در حال حاضر ۷۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۱۵۴ نفر آنها در شبانه روز گذشته بستری شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − سه =