تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری

0 37

در اجرای شناسایی، پایش و ارزیابی طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی، این تفاهم‌نامه بین اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان و پارک علم و فناوری گیلان به امضاء ‌رسید.

عصر کاسپین/ این تفاهم نامه با حضور مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان جناب آقای حجت‌الاسلام سعید مهدوی گیلانی و دکتر علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان در مجتمع نیمه صنعتی فشتام انجام شد.

این تفاهم نامه با هدف استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، پژوهشی و فناوری و ظرفیت های صنایع نرم و هویت ساز و فرهنگی، طرفین و همکاری در فعالیت‌های نوآورانه و اجرای پروژه های کار آفرینی در زمینه ها خدماتی آموزشی، علمی و تحقیقاتی در حوزه فرهنگی در مجتمع نیمه صنعتی فشتام به حضور جمعی از مدیران عامل شرکت های فناور منعقد شد.

از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه می توان به ارائه خدمات فکری و مهارتی عناصر حوزه فرهنگ دینی به نخبگان و جوانان و همچنین توسعه و ترویج فرهنگ راهبردی و اقتصادی در زمینه ارائه محصولات فرهنگی

اشاره نمود.

لازم بذکر است آقای حجت‌الاسلام سعید مهدوی گیلانی در این نشست و با حضور در کارگاه های نیمه صنعتی شرکت های فناور مستقر در آن مرکز از نزدیک با دستاوردهای ایشان آشنا شد و با هریک از مدیران عامل برخی شرکت ها گفتگو نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + چهار =